recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - AARETS SPIL 2008
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAARETS SPIL 2008

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2008 kl. 17:02

Er heller ikke spcielt imponeret over Konami. MGS 4 er et kanon spil. Ingen tvivl om det.

Men for at være årets udvikler mangler der sgu lidt efter support. Mangler en patch med trophie support, og det med at man skal oprette alt muligt bøvlet konami account osv. bare for at spille online det er for dumt.

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2008 kl. 11:44

Mangler en patch med trophie support, og det med at man skal oprette alt muligt bøvlet konami account osv. bare for at spille online det er for dumt.

Trophy support er en lille detalje, såvel som den bøvlede oprettelse. Unødvendigt men det tog  da ikke langt tid, vel?

Hvis trophies ikke er med fra starten er det for mig lige meget. Ligesom nu med Fallout, hvor jeg da ikke gider starte forfra for at få dem alle..I det mindste får man trophies fra man har downloaded opdateringen og frem..


BORING!
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2008 kl. 12:53

Javel det er en lille detalje. Spillet i  sig selv er kanon godt. Men i min termalogi kan man ikke blive årets udvikler, når man i bund og grund laver et produkt og derefter bare er intereseret i at sælge så mange spil som muligt, uden at opgradere / forbedre det på nogen måde.

MGS er om noget et af flagskibene på Sony's konsol, og jeg kan ikke forstå det overhovedet er acceptabelt, at der ikke er kommet en trophie patch. Selv mange andre langt mindre titler / udviklere har formået at lave en patch til deres spil. Konami er generelt bare tavse, der er overhovedet ingen kommunikation eller lign, bare tavshed.

Og du har ret det tager ikke specielt langt tid at oprette en Konami account til online. Ikke desto mindre er det bøvlet og unødvendigt, sammen med at de prøver at presse citronen en ekstra gang hvis man vil have flere charecters i online, skal man betale ekstra. De små ting er en af grundende til at det ret faktisk er mere eller mindre dødt online. Sammenlignet med andre online spil. COD 4 / 5, resistance, Fifa og lign.

Og angående om de trophies er der fra starten eller ej. Sådan har det været med alle spil der blev patchet, det kan ikke laves anderledes, fordi det ellers ville være muligt at kopiere et ældre savegame fra en anden spiller, over på din PS3 og på den måde unlocke alle trophies. Det ville da heller ikke være særligt smart.

I overgangs fasen var der nogle spil der fik trophies patchet senere, jeg syntes da det er fint de laver en patch. Folk kan jo selv bestemme om de vil starte forfra eller ej. F.eks med fallout 3 tror jeg ikke du er så meget være stillet end andre der vil have alle trophies, fordi spillet kræver nogen gennemspilninger uanset hvad for at få dem alle

De trophies du mangler for at gennemføre missioner, kan du hente på din anden gennemspilning med en neutral / bad karma charecter.

Og fra nu af vil alle nye spil have trophies, da det er mandatory fra Sony fra Januar. Så det problem, eksiterer ikke fremover.

 

 

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2008 kl. 22:15

http://shop.cafepress.com/ps3?page=8

Nummer 2 oppe fra og fra venstre = Klondike

Btw, en masse fede t-shirts på den side...

Jeg kan især lide den med Boxens "ring of death" hehe


BORING!
Til top
Landbooster Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 20-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2008 kl. 14:38

Årets RPG: Fallout 3 - runner-up: Fable 2

Årets Co-op spil: Gears of War 2

Årets bil-spil: Midnight Club - Los Angeles

Årets spil: Fallout 3

Årets mest overvurderede: GTA4 - godt spil med massere af gode timer i , men fortjener slet ikke de topkarakterer det har fået.

Årets skuffelse: Race Driver: Grid - At codemasters stod bag og grafikken var så flot fik mine forventninger højt op. Men da jeg spillede det, blev jeg voldsomt skuffet over det urealistiske tempo. Spillet er alt for arcade præget. Codemasters, det der er en om´er. Jeg ved I kan, vis det nu!

Årets værste udgiver: EA! - alt for mange halvfærdige og ringe spil. Efterhånden kun deres sports serier der lever nogenlunde op til forventningerne. (dog findes der også enkelte guldkorn: Dead Space og Mirrors Edge)

 

Pioneer PDP 427XA
Pioneer 545 H-S
XBOX 360
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu