|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() Sendt: 31-Januar-2009 kl. 22:18 |
Abbey Road Reference (Moving Air) Højtaler kabel er der nogen der har hørt om det eller kender det...??
Jeg er blevet tilbud nogle meter af det, han siger retial prisen er ca 1900- meteren kan det passe.. smid lige et reply hvis i kender kablet eller har hørt om det , har brug for hurtig hjælp da sælger har andre mulige købere... Abbey Road Reference Speaker Cable ![]() Abbey Road Reference cable is the flagship of our range. This cable is the one currently being used at EMI Abbey Road 's studios.
Designed with scientific principles and the guidance of some of the best engineers in the business, this patented high purity, ultra-stranded OFC copper (Cu)/silver (Ag) hybrid and olefinic/nitrogen dielectric combination is optimised for speed and phase linearity within and well beyond the audio spectrum. It gives excellent imagery and a natural clarity across a wide range of production styles. Measured Technical Data Conductors: 2x3mm, 784 copper-silver strand phase coherent hybrid. Primary dielectric layer: Olefinic/nitrogen foamed primary Second dielectric layer: Solid polyethylene secondary skin Lay: Orbital twist, 220mm lay length Capacitance 49pF/m, 15pF/ft Resistance per conductor 0.0054 ohms/m, 0.0016 ohms/ft Overall jacket Crystal clear PVC Overall diameter 12mm / 0.48 inch Redigeret af henrik-t - 31-Januar-2009 kl. 22:33 |
|
+100HD Film
![]() |
|
![]() |
|
mougai ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 166 |
![]() |
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
sorry Mougai du linker til et Signal kabel, mit er Højtaler kabel, men tak for linket..da jeg selv fandt speaker cablet på siden :
http://www.elusivedisc.com/prodinfo.asp?number=ARCSR3B til små 2000$ i den længte jeg har kig på Er der nogen der har hørt eller kender dette højtaler kabel her.. Henrik Redigeret af henrik-t - 31-Januar-2009 kl. 23:44 |
|
+100HD Film
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
bump
|
|
+100HD Film
![]() |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Har aldrig hørt om (før nu :-)), men 10.000 kr for et 3m kabel er dog noget af en post. Men selvfølgelig, hvis du har hifi-udstyr på den anden side af 100.000 kr kan man jo overveje det; har man en bovlam onkyo 606 er det i den grad at skyde gråspurve med kanoner...
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |