recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Abcom IPBOX 9000 vs Selector box yousee.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAbcom IPBOX 9000 vs Selector box yousee.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kimila Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-August-2004
Sted: 2730 Herlev.
Status: Offline
Point: 314
Direkte link til dette indlæg Emne: Abcom IPBOX 9000 vs Selector box yousee.
    Sendt: 11-Oktober-2009 kl. 23:18

Jeg vil bare høre om nogen har denne box og kan fortælle mig om den har samme funktioner som selector boxen fra yousee.

Vil det være en forbedring at skifte til denne box da jeg er noget træt af at selector boxen som går ned mange gange.

For at sige det kort jeg vil gerne have en box der er stabil og bedre end denne box fra Yousee.

På forhånd tak for hjælpen.

Redigeret af kimila - 11-Oktober-2009 kl. 23:27
mvh

kimila
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Status: Offline
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2009 kl. 00:18
Oprindeligt skrevet af kimila kimila skrev:

Jeg vil bare høre om nogen har denne box og kan fortælle mig om den har samme funktioner som selector boxen fra yousee.

Det er kun YouSee boxene som understøtter Cinema (VOD), start forfra og arkiv. Her mangler IPBox altså noget. Det samme gælder Dreambox, Vantage, Topfield, Arion, etc etc.

Til gengæld slipper man for nogle af YouSee's selvopfundne begrænsninger, og det vil for eksempel være muligt at flytte optagelser fra den interne harddisk.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu