|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Jesper75 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Vejen Status: Offline Point: 318 |
![]() Sendt: 25-Februar-2010 kl. 15:28 |
|
Hej.
Har som mange andre også købt denne lille DVB-C tuner og er faktisk meget glad for den ![]() Den har erstattet en IPBOX 910HD og billedet er bedre på den nye Abeo ![]() Men, jeg har sat en usb hhd til den, en som fulgte med min gamle HP pc på 160giga og det troede jeg virkede fint. Den kan sagtens ses og der blev også optaget, men da jeg så så en af de optaget programmer igår, så skrev den noget med at Disk not ready efter 20 min og stoppede så, prøvede igen og startede derfra hvor jeg kom til ved at spole fra, men der gik kun 10 min så var den gal igen ![]() Kunne problemerne måske undgåes ved at købe en ny extern hhd og skal man helt vælge 7200rpm istedet for 5400rpm? Og hvilken skal I anbefale? Mvh Jesper
|
||
![]() |
||
Aspagilus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 543 |
![]() |
|
Måske er det fordi at den eksterne du har ikke er en Hi-Speed USB harddisk på 480Mbps, som du vist nok helst skal bruge.
Sådan en kan du få her hjemme for mellem 420kr til 1300kr alt efter hvor stor den skal være, det kommer an på om Abeo har sat et maksimum på hvor stor at USB enheden må være og om den egentlig overhovedet supporter eksterne harddiske 100% Et eks. på B.J Trading's udvalg af Hi-Speed USB harddiske (der er på lager), hvis den supporter eksterne harddiske fuldt ud. http://www.bj-trading.dk/newshop/default.asp?side=vare.asp&strt=J&gruppe=harddisk-ekstern Redigeret af Aspagilus - 25-Februar-2010 kl. 17:38 |
||
![]() |
||
TG-7 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Februar-2010 Status: Offline Point: 8 |
![]() |
|
hej
Har du formateret disken til FAT32 ?
Er det en 2,5" eller en 3,5" disk ?
Hvis det er en 2,5" disk, kan det være at den trækker for meget strøm. 3,5" diske kører altid med ekstern forsyning, men 2,5" diske kan forsynes direkte fra USB'en. Men hvis den bruger for meget strøm kan det være nødvendigt at tilslutte en ekstern forsyning til disken.
mvh.
P.S Der er ingen grund til at købe en disk med 7200 rpm. De bruger faktisk endnu mere strøm. Redigeret af TG-7 - 25-Februar-2010 kl. 20:48 |
||
![]() |
||
frank_horsens ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Februar-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
frank_horsens ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Februar-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
|
Har du en ipboz 910 til salg????
|
||
![]() |
||
Jesper75 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Vejen Status: Offline Point: 318 |
![]() |
|
Hejsa. Det har jeg måske ja, men det kommer lidt an på hvad du vil give? Den er fra Oktober 09 og der er en monteret en 250giga hhd i den. Mvh Jesper |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvad skal den koste?? Er det den sorte udgave?
Er den som ny??
Går ud fra, at det er kabelmodellen!
Mvh
Frank
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |