|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mstoft ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() Sendt: 09-Juli-2007 kl. 15:10 |
Hej rødder,
Nogle af jer som har erfaringer med dette mærke? Jeg har aldrig før stiftet bekendtskab med med det, men har fået en god pris på følgende produkter af en kammerat i Norge. Af danske forhandlere har jeg kun kunne finde EL-GIGANTEN, hvilket virker en smule foruroligende!: Forstærker CD-afspiller Hvad siger I??? |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Tag ned og hør på det i El-giganten, og så køb det. |
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
mstoft ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() |
Det var også planen, men jeg tænkte jeg ville forhøre mig herinde først. Tænkte der minimum måtte gemme sig i hvert fald én som har kendskab til ovennævnte brand
![]() Yes? |
|
![]() |
|
2jur ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
![]() |
Her er en test af noget han har lavet: http://www.hifi4all.dk/content/templates/nyheder.asp?article id=1158&zoneid=1 Spørg evt. på det forum. |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |