|
Absolut uundværlige iPhone apps til en voksen |
Besvar | Side <1 678 |
Forfatter | |||||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
|
|||||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||||
|
|||||
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Jeg synes det er to forskellige ting. Wunderlist kan slet ikke erstatte Grocery Gadget i min bog, og vi bruger det fortsat dagligt selv om jeg også har installeret Wunderlist. Wunderlist er så mere alsidigt, og kan bruges som en fælles huskeseddel til alverdens andre ting end lige indkøb, men jeg foretrækker til det specifikke brug, dén app der er designet netop til det brug. Fra dag ét gør det sikkert ikke den voldsomt store forskel, men i Grocery Gadget opbygger du et bibliotek med dine varer, så du efterhånden bare vælger varerne på listen, i stedet for at taste. De forskellige valgmuligheder mht at vinke varerne af når man står i supermarkedet og køber ind, synes jeg også fungerer fortrinligt. Som sagt, her i huset er det vores "killer-app", hvis du bad mig slette alle apps på nær én, så ville jeg beholde dén. Gratis-versionen fungerer iøvrigt fint, og Wunderlist var vist også gratis (?), så det er jo bare at prøve, og bruge den man synes bedst om. EDIT: Jeg kan se at jeg sådan set svarede det samme på side 3
Redigeret af Otto J - 26-April-2012 kl. 00:03 |
|||||
nbu001
Guld medlem Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Et anden App som også er ret cool er iZettle. Det er svensk kvalivare - og så er det ikke en gang pjat :)
Apropos indkøbslister, så har jeg brugt ShopShop siden jeg købte min første iPhone i sommeren 2008. Den er meget simpel, er blevet opdateret 117 gange og fungerer bare. /Nils
|
|||||
|
|||||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||||
|
|||||
Besvar | Side <1 678 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |