|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 31> |
Forfatter | |
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
![]() |
Der er kommet en ny Beta firmware med den nye GUI:
http://www.acryan.com/forums/viewtopic.php?f=44&t=6153 |
|
![]() |
|
Kentex ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() |
Der er også en anden tråd om den ac ryan på denne side http://www.mpcclub.com/forum/forumdisplay.php?f=92
|
|
![]() |
|
Kentex ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() |
hov..glemte helt at skrive at jeg har bestilt en i dag...har overvejet mange bokse pchc200, dune3.0base og wd live...og endte nu med denne her...den lyder lovende og prisen er fornuftig :-) så glæder mig til at hente den i midten af næste uge |
|
![]() |
|
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
![]() |
Den eneste "minus" ved POHD er (i mine øjne), at den ikke kan bitstream DTS-HD og TrueHD ud.
|
|
![]() |
|
NosAnden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
![]() |
zeryus har d prøvet det for min play on hd mini kan godt sende almindelig DTS gennem HDMI kræver det da mere end det at sende DTS-HD ?? er bare lidt nysgerrig
|
|
![]() |
|
![]() |
Den kan bitstream DTS core fra et DTS-HD lydspor. Hvis du prøver at afspille en film med en TrueHD soundtrack, så viser den bare "Unknown audio format" (har prøvet både med AVHCD-struktur og mkv). Ifølge diskussioner på ACRyan forum, så kan den Realtek chipset der sidder i de eksisterende POHD/mini ikke bitstream HD lyd ud, den undskyldning med Dolby licenser duer ikke. |
|
![]() |
|
![]() |
så har jeg fået min boks..den ser nice ud...jeg har bare en ting jeg ikke helt fatter...når jeg kobler den på mit lan, så skifter en af lan dioderne farve på min router og det tager en krig at kopiere film over på den indbyggede hd....jeg har testet kablerne med en bærbar og der er der ikke noget problem, det kommer kun når jeg sætter boksen på....nogen forslag til hvad problemmet kan være?
|
|
![]() |
|
NosAnden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
![]() |
den er rigtig langsom når man overfører til dem ved ikke hvad forklaringen er men tror ikke man kan gøre noget ved det
|
|
![]() |
|
![]() |
det tager jo rocker langtid at overføre sine film til den pokkers boks...cirka 25min for en dvd film...kan det virkelig passe?...
|
|
![]() |
|
![]() |
ja mener den overføre med 3 mb/sek eller sådan noget men der sidder en usb port på siden du kan bruge det går hurtigere
|
|
![]() |
|
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
![]() |
Nu overførte jeg mine film via USB lige efter jeg havde opdateret firmware etc., så jeg har ikke prøvet at overføre via LAN, men det ser ud som om der er en del "hacks" for at få overførselshastigheden i vejret...men rigtig godt bliver det ikke ser det ud til!
(jo, nok i en firmware opdatering engang, men ikke lige pt.)
|
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
![]() |
|
![]() |
Hvad bruger i andre til at lave Moviesheets med?...jeg har prøvet Ember og kunne ikke helt få det til at virke...så hvad gør i andre? :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 31> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |