Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
mureren
Guld medlem
Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
|
Sendt: 02-Juni-2010 kl. 15:25 |
Jeg forsøgte med Ember og YAMJ, men Ember virkede bedst for mig.
(i begge tilfælde var der lidt bøvl med at få stierne til at pege det rigtige sted hen, men det lykkedes med Ember til sidst)
EDIT: Og jeg synes som sagt tidligereat det er alt for ufærdigt og nørdet til jeg gider rode med det, så jeg bruger bare browseren. Moviesheets er, for mig, mest bare lir!
Redigeret af mureren - 02-Juni-2010 kl. 15:34
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Kentex
Bruger
Oprettet: 10-April-2008
Sted: Denmark
Point: 64
|
Sendt: 03-Juni-2010 kl. 15:30 |
Mureren...Kan godt se hvad du mener med at der ryger alt muligt i mapperne...
Hvordan fik du amber til at virke?..jeg kan godt få den til at hente oplysninger/billeder af filmene og kan se det på min pc...noget andet er at få ryan boksen til at lave noget ud af det
|
mureren
Guld medlem
|
Sendt: 03-Juni-2010 kl. 17:24 |
Jeg kan ikke engang huske det, så jeg kan ikke hjælpe dig
Men du skal bruge Tvixie2PlayOn også, og så vidt jeg husker var der ikke helt sammenfald mellem hvad Ember kalder de filer der skal bruges, og hvad Tvixie2PlayOn bruger som standard, så det skal du ændre et sted! Jeg brugte en guide jeg fandt på A.C. Ryan's forum, prøv at søge på Ember Media Manager, så dukker den nok op et sted!
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
|
Kentex
Bruger
|
Sendt: 03-Juni-2010 kl. 21:32 |
Det er det der Tvixie2playon der skaber problemmerne for mig....ved ski ikke lige helt hvad der er galt, men gør nok et sidste forsøg i morgen før jeg gir op....jeg har været inde på Ryan´s eget forum og har hentet den film som viser hvordan, men det hjalp mig ikke vidre...
|
mureren
Guld medlem
|
Sendt: 03-Juni-2010 kl. 21:48 |
Jeg fandt så vidt jeg husker ud af det ved hjælp af denne tråd:
(brugeren Matt/Seattle har godt styr på det)
Noget af det der irriterede mig ved Moviesheets etc. var også at hver gang man opdaterer med en ny film, nyt tv-show el. lignende, så skal man indeksere hele skidtet igen...og det gider jeg ikke rode med bare fordi jeg har rippet en af mine film ![Ouch Ouch](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley18.gif)
|
Mvh. Mureren
|
Kentex
Bruger
|
Sendt: 03-Juni-2010 kl. 21:58 |
Mureren....har faktisk lige spurt i den tråd, og har hentet det film klip der er linket til...meeeeen....
har du bare smidt et billed ind i mappen, eller har du intet som viser noget om filmen når du "browser" rundt i dine film?....vil da gerne med give at det lyder en smule besværligt hvis man bare skal smide en enkelt film ind på maskinen
|
mureren
Guld medlem
|
Sendt: 03-Juni-2010 kl. 22:12 |
Jeg har begge dele :)
Nogle film har jeg fanart til, andre har jeg ikke, og jeg lever bare med det som det er.
Der er ikke nogen nem måde at få lavet moviesheets på, ej heller en nem måde at holde det opdaterer/synkroniseret på...sådan er det bare.
|
Mvh. Mureren
|
Kentex
Bruger
|
Sendt: 03-Juni-2010 kl. 22:46 |
nej det tror jeg på...gå lige i tænke boks nu...er ved at være lidt træt af de der moviesheets problemmer...Syntes programmerne virker lidt ufærdige på nogle punkter...eller også er det bare mig der er knap så klog :-)
|
Kentex
Bruger
|
Sendt: 04-Juni-2010 kl. 12:32 |
damm.......jeg gir en kvajebajer...Så virker det...Det hjalp at sove på det :-) Skulle bare lave en firmware opdatering...
|
mureren
Guld medlem
|
Sendt: 04-Juni-2010 kl. 12:45 |
Super!
Jeg føler mig også tørstig ![Wink Wink](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley2.gif)
|
Mvh. Mureren
|
Kentex
Bruger
|
Sendt: 04-Juni-2010 kl. 16:29 |
Mureren...jeg brugte Tvixie og bagefter Tvixie2playon...det gik super let og specielt efter jeg smed den nye beta firmware på den ![Thumbs Up Thumbs Up](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley20.gif) ...du kan bare kikke til Brøndby, så sidder jeg klar på teressen
|
Kentex
Bruger
|
Sendt: 13-Juni-2010 kl. 18:38 |
Så er det vel på tide at komme med lidt erfaringer med moviesheets og playon boksen..
Efter jeg fandt ud af at der lige skulle en opdatering af firmwaren til så gik det rigtigt nemt, jeg bruger Tvixie og Tvixie2playon til at lave database arbejdet, de 2 programmer virker nemme og er lige til at gå til.....jeg prøvede andre programmer ,men de to er dem som jeg syntes bedst om....Der er 2 ting som lige umiddelbart disser mig en smule, hastigheden når man overfører film over lan og at boksen ikke kan afspille .img filer, men det er små ting...
Mit næste projekt er at få den indbyggede internet radio til at fungere ordentligt, jeg mangler at finde nogle danske radioer 100fm og andre, jeg har leget lidt med det, men ikke sådan for alvor, så det bliver ugens opgave ![Smile Smile](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley1.gif)
Hvis der er nogle som har erfaringer med radioen, så må i meget gerne komme med dem
|