recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - AC Ryan HD Mini. Kan ikke afspille Iso filer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAC Ryan HD Mini. Kan ikke afspille Iso filer

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Gobo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-September-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2010 kl. 22:29
Oprindeligt skrevet af mm-bob mm-bob skrev:

Oprindeligt skrevet af Gobo Gobo skrev:

Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

Du kan ikke afspille DVD strukturer gennem UPNP protokollen, kun enkeltfiler. Hvis du vil afspille strukturer skal du lave et almindeligt netværksshare på din NAS enten gennem Samba/SMB eller NFS og tilgå dette share fra din AC Ryan.

Jeg kender ikke din Iomega NAS, så jeg kan ikke umiddelbart fortælle om den understøtter Samba eller NFS netværkssharing eller kun UPNP sharing.
Men hvis du skriver modelnavnet kan vi finde ud af det.
Har sat NAS'en op som FTP server og kan nu via Ryan HD mini og menuerne "BROWSE" -> "NETWORK" se og afspille ISO-filerne uden problemer!Big smile
RYAN HD mini'en kan dog stadig ikke se de film der ligger som .IMG filer! Der er vist noget med at man blot kan ændre .IMG filerne til .ISO, hvilket jeg forgæves har forsøgt. Nogen der ved hvordan dette gøres i XP? Jeg kan kun se selve filnavnet og ikke"efternavnet" (.IMG) og kan derfor ikke umiddelbart ændre det.

Du skal op i menu Tools->Folder Options->Fanen View
Her fravælger du "Hide extensions for known file types" i Advanced settings.

Mange tak! Nu æder Ryan HD mini også de tidligere .IMG filer!
Mit næste projekt bliver nu at få YAMJ sat op på mini'en....nu må vi se hvordan det gårLOL
-------
Samsung 50C7705
Denon AVR-1911
Minipods, Cinepod, Micropods, BW sub.
AC RYAN HD mini
PS3
Iomega NAS
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu