recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - AC Ryan Mini 2 vs WDTV live
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAC Ryan Mini 2 vs WDTV live

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Leska Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Oktober-2009
Sted: Rødding
Status: Offline
Point: 307
Direkte link til dette indlæg Emne: AC Ryan Mini 2 vs WDTV live
    Sendt: 16-November-2011 kl. 18:57
Står og mangler en nem måde at streame fra min computer til TV'et gennem netværk.

Har forsøgt at sætte det op på min G30, men det er klodset og mister tit forbindelsen, selv når det er kablet.

Valget står mellem disse 2, men er ikke helt sikker på hvad for en jeg skal vælge.

Det kan også være jeg skal kigge efter noget helt andet ?

Skal bruges til at streame musik, film, serier osv. Så skal bruge en som har en let og overskuelig interface og som understøtter de nyeste lydformater.

Har også kigget på Dune lite, men den er lidt over mit budget ( regner med at købe brugt ) og Dune lite er ikke til salg brugt nogen steder, men de 2 stående i overskriften er lette at finde brugt.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2011 kl. 21:10
Har selv den tidligere ac ryan mini, men har installeret softwaren fra mede8er og kunne godt finde på at købe en mede8er næste gang, har også et Apple tv 1. Gen der er jailbraket lækker lille sag. Skulle jeg vælge en af dem du nævner ville jeg nok vælge wd, har haft den hjemme, og synes den var logisk og flot i gui, men ville ikke betale de 1200 den kostede den gang.
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2011 kl. 15:48
Har både den gamle ac ryan mini og den nye ac ryan mini2, samt 2 stk wd live. Jeg synes klart at ac ryan kører mest problemfri, oplever tit af wd ikke lige vil afspille filen, så rebooter den af sig selv og så starter den filmen bagefter igen. Men ellers er WD nem at betjene og lidt hurtigere ind brugerinterfacet end ac, dog foretrækker jeg stadic ac ryan
Til top
John S Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-November-2011
Point: 38
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2011 kl. 16:24
Jeg har en Apple TV2 og 2 styk WD TV Live, og jeg oplever ikke på nogen måde det du beskriver med WD'erne. De virker bare, altid...
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2011 kl. 16:56
Den nyeste firmware til WD Live ,er meget ustabil !
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu