recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - AC Ryan mini 2 - YAMJ??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAC Ryan mini 2 - YAMJ??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Direkte link til dette indlæg Emne: AC Ryan mini 2 - YAMJ??
    Sendt: 14-April-2011 kl. 06:52
Hejsa alle herinde, nu har jeg endelig fået min ac ryan mini 2 hjem, nu vil jeg så prøv at sætte YAMJ op med deres eget software, er der nogen som har erfaring med det??

Her er hvad jeg har prøvet og fået af resultater.

1. Har hentet og installeret YAMJ v1.0.3 og kopieret jukebox 2.4 direkte over i installations stien

2. Jeg kunne læse mig til at det var vigtig, at navnene på filmene var korrekte, da den henter oplysninger fra IMDB, her er et eks. på hvordan jeg har navgivet filmene: Cloudy with a Chance of Meatballs (2009).iso  osv

3. Jeg har fulgt den vejledning som ac ryan har lagt op til deres program og jeg har os installeret java.

4. Da jeg så havde sat den til at søge efter posters osv, så fandt den kun film info om filmene, ingen posters overhovedet. til nogen af samtlige 90 film.

5. iso filerne ligger ikke i hver sin mappe, men 1 hel mappe som hedder "tegnefilm"

Min mini2 er self opdateret til det nyeste firmware, håber der lige er 1 som kender til problemet, eller måske kan anbefale mig et andet ligeså nemt program måske.

takker på forhånd :)
Til top
BaSsE_- Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Februar-2008
Sted: Denmark
Point: 151
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2011 kl. 17:02
Du kan hente Xbne Nfo Editor, det program kan du bruge til at hente alle informationer inkl posters osv...
det er et genialt program, det skriver direkte i database filen, på YAMJ... og på mange andre jukeboxes, jeg bruger den selv til Boxee. Og det fungere bare.  Smile

BaSsE_-
Samsung - Yamaha RX-A1010 - Optoma HD20 - Pioneer BDP-150 - MED600X3D - Højtalere & Sub er Diy -
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2011 kl. 20:04
nå jeg fandt da lige ud af at jeg havde installeret YAMJ v1.0.2 og der findes en YAMJ v1.0.3 til x64 systemer, nu spiller det hele bare :)

Hvordan smider man egentlig sin egen poster ind??
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2011 kl. 10:46
Vil lige høre om der er nogen som har erfaringer med, hvordan man kan lave sine egne custom infos til ac ryans jukebox?

Eller om der er nogen som kender til andre nemme jukebox programmer som fungerer til AC Ryan Mini2.

Testede Tvixie som er rigtig godt, men ac ryan vil ikke afspille iso filerne. Håber nogen kan hjælpe lidt her

Redigeret af Treated - 16-April-2011 kl. 13:24
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2011 kl. 13:36
ingen som har nogen forslag til hvad man kan bruge istedet, eller bare kender lidt til ac ryans yamj?? er sku lidt på bar bund, de svarer heller ikke på ac ryans forum :S
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu