|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Tazman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
![]() Sendt: 09-August-2011 kl. 12:58 |
Hej
Er der stadig nogen der kører med Acamd og mediaportal? Jeg kan ikke få mit til at virke og kan forstå at der kan være nogle versionsproblemer.. Hvilken version passer sammen med den nyeste MP?
|
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() |
Jeg mener at have brugt samme vers. af acamd til alle opdateringer af MP(kører nu 1.2 beta), og har ikke oplevet nogen problemer. Skal gerne checke versionen af acamd senere.
Jeg bruger dog udelukkende acamd som "klient" til min dreamboks, så jeg ved ikke hvordan den kører som kombineret server/klient hvis det er sådan du bruger din ?
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
|
Tazman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
![]() |
Må du gerne :) Den skal kun køre som klient imod min oscam server. Har dreamboxe rundt i huset nu som er planen skal skiftes ud med små klienter når tv-serveren kører...
|
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() |
Har du haft acamd til at køre med tidligere versioner af MP ? ellers kan problemet vel også ligge andre steder
![]() |
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
|
![]() |
kan det sagtens :) Lige nu får jeg billede på ukodede kanaler og så canal9... Acamd ikonet kommer ikke frem i tray...
|
|
![]() |
|
![]() |
Prøv evt. at beskrive hvordan du har installeret, og opsat acamd - send mig evt. din konfigurationsfil, så kan jeg sammenligne med min.
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har fulgt vejledningen fra den medfølgende pdf samt skelet til patriakens guide...
http://dl.dropbox.com/u/167773/cardclient.conf Er den ikke rigtig? (login mm. er naturligvis udskiftet... )
Redigeret af Tazman - 09-August-2011 kl. 14:52 |
|
![]() |
|
![]() |
Nu har jeg pludselig hul igennem til CD... Viaskvat funker ikke.. Er der noget galt med linien?
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Det er IKKE min guide... Det er Cyberguyen's.... Jeg hoster bare et mirror af Cybers guide.
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
Min acamd er vers. 0.6.1
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Bruger 0.6.2 som nu virker... dog ikke på viasat.. Har du set på filen?
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja, filen ser rigtig nok ud - ellers ville CD vel heller ikke virke ?
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |