|
Accespoint forbindelse |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
djangs ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 689 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Oktober-2022 kl. 17:26 |
Hey derude.
Nogen der kan give en forklaring her. Har internet forbindelse 1000mbit, Hvor jeg måler ved router 1000mbit. Har en t link extender der er koblet op router, den viser kun 100mbit, ligemeget hvad
|
|
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Siger det ikke sig selv, hvad der sætter begrænsningen?
Klaus
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9423 |
|
|
![]() |
|
djangs ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 689 |
Hmm, ja så har jeg jo nok ikke købt den rigtige, kan jeg forstå.
Træls.
|
|
|
|
![]() |
|
Men burde den ikke kunne sende mere ud.
TP LINK RE200 Den er sat op som Acces point, med kabel.
|
|
|
|
![]() |
|
ClausJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
Så har du svaret der ![]() |
|
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
|
|
![]() |
|
Ok, det vil så sige , jeg skal finde noget der er 10/100/1000. Eller er jeg helt galt på den
![]() |
|
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
Du får alligevel aldrig 1000Mbit trådløst, så brug bare det du har. Klaus
|
|
![]() |
|
Ok. Takker for svarene
|
|
|
|
![]() |
|
Forventer du at kunne få nytte af en 1GB forbindelse?
Som jeg ser det er det stor set umuligt at makse en 500/500 ud. Klaus
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9423 |
|
|
![]() |
|
Det eneste tidspunkt vi oplever vores 300/300 masker ud, er når knægten downloader spil.
Og, har man sine ting kun på trådløst netværk, som trådstarter er det endnu sværere at makse den ud. Klaus
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |