|
Access Point til 126kvm hus m. kælder |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
sd ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2012 Status: Offline Point: 288 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er faktisk præcis den router, jeg selv kører med, og det fungerer perfekt. Den er stabil og hurtig, og lamperne på den lyser diskret og upåfaldende. Jeg har to stk kørende her på min gård på 250m2. Jeg har prøvet andre løsninger, bl.a. mesh, og det kom aldrig til at køre stabilt. Det brød totalt ned ca. en gang om ugen, hvorefter jeg kunne bruge flere timer på at sætte det op igen. Og det kostede det femdobbelte, penge ud ad vinduet. Den skal selvfølgelig sættes op som AP. Som standart er den indstillet til router, og man må ind i menuen og ændre det, men det er ikke svært.
Redigeret af sd - 19-Marts-2022 kl. 08:10 |
||
Powered by beer and chips
|
||
![]() |
||
Branchekender ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2014 Status: Offline Point: 361 |
|
Snuppet direkte fra mit indlæg i denne tråd, hvis emne er identisk: https://forum.recordere.dk/topic164375.html
(MESH) Jeg har fine erfaringer med Strongs MESHKIT 1200, som er mere end rigelig til et mindre hus i to planer: https://www.strong.tv/dk/products/wifi-mesh/meshkit1200 649 kroner hos AV-Cables Opsætning: 1. Tag din telefon og hent Atria appen på appstoren 2.
Tilslut den ene enhed til strøm og tilsluttes routeren med
ethernetkabel. Tag din smartphone og find Wifi netværket og tilkobel til
den - koden står bag på enheden. 3. I Atria appen kan du ændre navn og kode på wifi netværket Brug for bedre dækning, så kan man købe ekstra enheder, men til et normalt hus på under 200 kvm er det sjældent nødvendigt. Jeg vil dog tilføje, at det måske kan være en god ide, at trække et ethernetkabel til begge MESH enheder, hvis det er muligt. Enhederne er så intelligente, at de altid først forsøger at sende data over ethernet, hvis det et muligt, og derved får man det bedste fra begge verdener. |
||
![]() |
||
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
|
Det lyder rigtig fint! :) Jeg bestilte den i går, og får den onsdag, så må jeg prøve at få sat det korrekt op. Er det nogenlunde lige til at sætte den op som AP?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |