|
Access point til Waoo |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Moerkbak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det du spørger om er egentlig et AP men folk anbefaler dig routere istedet, det virker til at være ganske alment udbredt.
Der er flere måder at løse dit problem på, men spørgsmålet er hvor god dækning samt prisniveau du har tænkt dig at ramme - samt om du ønsker specifikt at få udstyr der kan håndtere at du skifter mellem flere baser hvis du har mere end ét. Alternativt kan du købe en router og så ignorere router delen i den - det kan dog være lidt indviklet hvis man ikke selv har det store bregreb om netværk.
|
||
![]() |
||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
|
Jeg fiber fra SEAS NVE og jeg tror de benytter samme fiberboks, jeg fik slået WIFI fra i boksen da den er direkte elendig, bare et opkald og den var slået fra. Herefter satte jeg 2 stk. apple airport extreme base stationer op som roaming "kablet" det spiller til UG både på 2.4 og 5Ghz. og der er super dækning i hele huset og i det meste af haven. |
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
![]() |
||
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1065 |
|
Jeg bruger en Airport Extreme sat direkte til Waoo-boksen. Virker upåklageligt på alle 140 m2.
|
||
![]() |
||
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
|
Vi har suppleret vores Waoo router/AP med dette AP fra TP-LINK: TL-WA801ND 11n
Det er billigt, nogenlunde pænt og understøtter PoE. Jeg har flashet med OpenWRT, som kører klippe stabilt, hvilket man ikke kunne sige om TP-Links egen firmware. Der følger en poweinjector med, vores er loftsmonteret. Kiggede også på Ubiquiti, men synes det var overkill til et privat hjem. TP-link'et fungerer rigeligt fint til vores brug.
Redigeret af Letten - 20-Februar-2016 kl. 01:09 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |