|
Access Point : UBIQUITI UniFi AP Pro (UAP-Pro) |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Elmstrom ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2011 Sted: Danmark, Århus Status: Offline Point: 314 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu når du spørge har jeg da et link (men ellers er det jo lidt uhøfligt at poste i andres slagsannoncer).
http://shop.omg.de/ubiquiti-networks/unifi/ Ville stadig være billiger at købe din brugt 1500 kr. Men jeg var som sagt før, er jeg i første omgang interesseret i ikke pro versionen. Og kan få 3 af dem til 1500 kr. ink porto til DK Redigeret af Elmstrom - 01-August-2012 kl. 19:33 |
|
![]() |
|
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
Sælger kun fordi jeg har fået et cisco aironet AP. Men rigtigt - det et super ap.
Mvh. Torben |
|
![]() |
|
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
Bump
|
|
![]() |
|
Ingen bud ?
|
|
![]() |
|
klond ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
1.000 kr? |
|
![]() |
|
Beklager, det er for lidt.
Mvh. Torben |
|
![]() |
|
klond ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
1300 så med fragt?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |