recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Acer Aspire Easystore H340
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAcer Aspire Easystore H340

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Shearer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 70
Direkte link til dette indlæg Emne: Acer Aspire Easystore H340
    Sendt: 09-August-2009 kl. 11:58

Hej

Nogen der ved hvornår eller om denne model kommer til dk ? http://www.microsoft.com/windows/products/winfamily/windowsh omeserver/buy.mspx

Vil nemlig gerne have sådan en, men kan kun finde den i usa, men så skal jeg jo til at betale ekstra moms og told.

nogen der kan hjælpe her, eller måske kender noget tilsvarende godt produkt. Det skal være whs

Redigeret af Shearer - 09-August-2009 kl. 12:02
Til top
Seph Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-Januar-2007
Point: 47
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2009 kl. 13:22

Tranquil laver Windows Home Server bokse og sender så vidt jeg ved til DK. De sender fra England, så der burde ikke komme told på. De har lige sat priserne ned på nogle af deres bokse. Link

HP har også lavet et par bokse med WHS. Jeg har set dem i Fona for et halvt års tid siden, så det er muligt at de stadigt forhandler dem.

Endeligt kan du bestille en OEM disc med WHS på og selv bygge din boks eller køre det på en gammel computer. Der er også en 120 dags prøveversion, hvis du vil teste det først.

Redigeret af Seph - 09-August-2009 kl. 13:27
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2009 kl. 15:51
Ja HP kommer normalt med deres, men de har et ekstremt lille marked her i DK. Da de først kom ud på markedet gik der næsten 5mnd før de overhovedet landede i DK. WHS i DK er stort set kun selvbyg indtil videre. Men har man en gammel pc. så er det også en noget billigere løsning! :-)

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2009 kl. 15:37
Kan så sige nu at Acer IKKE trækker deres WHS til DK. For lille et marked ganske enkelt. De har heller ikke længere alm. servere i DK på grund af den store konkurrence fra de andre, så det er meget logisk at den her heller ikke kommer.
Til top
Shearer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2009 kl. 16:10

Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

Kan så sige nu at Acer IKKE trækker deres WHS til DK. For lille et marked ganske enkelt. De har heller ikke længere alm. servere i DK på grund af den store konkurrence fra de andre, så det er meget logisk at den her heller ikke kommer.

Æv
Men kan jo håbe den kommer i UK, så kan jeg bestille den der.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2009 kl. 08:27
JEg tror både du vil kunne hente den fra Tyskland eller England hvis det skal være, men så ville jeg nok alligevel også kigge på HP's egen serie. De er ret så gode og kan faktisk fungere som timemachine-backup hvis man har apple-maskiber i huset. Problemet for Acer er sådan set at de ikke sælger servere af nogen som helst art i DK. og Win-home-servere er der generelt slet ikke kommet gang i her i DK endnu. Så det kan være der på sigt sker noget, men pt, er vi oversvømmet af NAS'er og slet ikke kommet til servere endnu i hjemmet! :-)
Til top
Shearer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2009 kl. 14:31

Er du stadig sikker på at acer ikke sender den til dk ?

Pt. sælger komplett den med 2 x 750 gb diske. og jeg har mailet med wupti, der mener at kunne sælge den i september måned. til omkring 1999.

Den kan også hentes i tyskland, men så er sproget desværre ikke på engelsk men tysk :(

Redigeret af Shearer - 14-August-2009 kl. 14:32
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2009 kl. 17:30
I så fald er det parallelimport de laver. Acer DK hjemtager ikke modellerne selv. - (udsagn fra Acer selv)

Til top
dawies Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-Marts-2009
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2009 kl. 21:48
Jeg ville anbefale at købe den gennem shopusa.com. Igennem det site kan du bestille ting fra online butikker fra USA og få det sendt hjem til DK. Dermed kan du få købe den Acer du omtaler og shoppens "lommeregner" medtager moms og leveringsomkostninger når du bestiller så du ved hvad du skal betale.
Til top
madslund Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-December-2010
Sted: Danmark
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2010 kl. 19:00
Hejsa,
Ved godt at tråden er lidt gammel... Men jeg har hørt folk nævne det her ShopUSA.com meget på det sidste. Selv min far er begyndt at overveje at købe ting via dem.

Folk siger at der er op til 30% at spare selv efter moms, told og fragt er lagt oven i prisen... hmm.

Kan det virkelig passe? Er der nogle af jer som har erfaring med ShopUSA?

Mange tak på forhånd :-)

Mads
Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Point: 1686
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2010 kl. 09:21
Den har været til salg herhjemme et stykke tid nu til ca 2000kr.
Var lige ved at købe en, men nu koster de over 3000kr alle steder.
Dælme noget af en prisstigning. Pis
Nogen der ved hvor den kan findes til den gamle pris?
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=acer+easystore&sp=all&pid=800869
Til top
madslund Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-December-2010
Sted: Danmark
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2010 kl. 19:17
@ Mads Lund.

Ja shopUSA.com er en legitim tjeneste som har eksisteret i 3-4 år nu på det danske marked....

Jeg har været bruger siden 2008 og har kun haft rigtig fine oplevelser med dem, og rigtig gode besparelser, specielt i de perioder hvor dollaren har været ekstra lav.

Jeg vil altid råde dig til før du køber noget, at bruge deres lommeregner først (på deres hjemmeside). Sådan kan du altid se om din pris vil blive bedre ved at købe varen i USA via dem eller om det bedre kan betale sig at købe den indenfor EU.

Held og Lykke med det.

Go jul
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu