|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Shearer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() Sendt: 09-August-2009 kl. 11:58 |
Hej Nogen der ved hvornår eller om denne model kommer til dk ? http://www.microsoft.com/windows/products/winfamily/windowsh omeserver/buy.mspx Vil nemlig gerne have sådan en, men kan kun finde den i usa, men så skal jeg jo til at betale ekstra moms og told. nogen der kan hjælpe her, eller måske kender noget tilsvarende godt produkt. Det skal være whs
Redigeret af Shearer - 09-August-2009 kl. 12:02 |
|
![]() |
|
Seph ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
Tranquil laver Windows Home Server bokse og sender så vidt jeg ved til DK. De sender fra England, så der burde ikke komme told på. De har lige sat priserne ned på nogle af deres bokse. Link HP har også lavet et par bokse med WHS. Jeg har set dem i Fona for et halvt års tid siden, så det er muligt at de stadigt forhandler dem. Endeligt kan du bestille en OEM disc med WHS på og selv bygge din boks eller køre det på en gammel computer. Der er også en 120 dags prøveversion, hvis du vil teste det først. Redigeret af Seph - 09-August-2009 kl. 13:27 |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
Ja HP kommer normalt med deres, men de har et ekstremt lille marked her i DK. Da de først kom ud på markedet gik der næsten 5mnd før de overhovedet landede i DK. WHS i DK er stort set kun selvbyg indtil videre. Men har man en gammel pc. så er det også en noget billigere løsning! :-)
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
Kan så sige nu at Acer IKKE trækker deres WHS til DK. For lille et marked ganske enkelt. De har heller ikke længere alm. servere i DK på grund af den store konkurrence fra de andre, så det er meget logisk at den her heller ikke kommer.
|
|
![]() |
|
Shearer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() |
Æv |
|
![]() |
|
![]() |
JEg tror både du vil kunne hente den fra Tyskland eller England hvis det skal være, men så ville jeg nok alligevel også kigge på HP's egen serie. De er ret så gode og kan faktisk fungere som timemachine-backup hvis man har apple-maskiber i huset. Problemet for Acer er sådan set at de ikke sælger servere af nogen som helst art i DK. og Win-home-servere er der generelt slet ikke kommet gang i her i DK endnu. Så det kan være der på sigt sker noget, men pt, er vi oversvømmet af NAS'er og slet ikke kommet til servere endnu i hjemmet! :-)
|
|
![]() |
|
![]() |
Er du stadig sikker på at acer ikke sender den til dk ? Pt. sælger komplett den med 2 x 750 gb diske. og jeg har mailet med wupti, der mener at kunne sælge den i september måned. til omkring 1999. Den kan også hentes i tyskland, men så er sproget desværre ikke på engelsk men tysk :( Redigeret af Shearer - 14-August-2009 kl. 14:32 |
|
![]() |
|
![]() |
I så fald er det parallelimport de laver. Acer DK hjemtager ikke modellerne selv. - (udsagn fra Acer selv)
|
|
![]() |
|
dawies ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
Jeg ville anbefale at købe den gennem shopusa.com. Igennem det site kan du bestille ting fra online butikker fra USA og få det sendt hjem til DK. Dermed kan du få købe den Acer du omtaler og shoppens "lommeregner" medtager moms og leveringsomkostninger når du bestiller så du ved hvad du skal betale.
|
|
![]() |
|
madslund ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Hejsa,
Ved godt at tråden er lidt gammel... Men jeg har hørt folk nævne det her ShopUSA.com meget på det sidste. Selv min far er begyndt at overveje at købe ting via dem. Folk siger at der er op til 30% at spare selv efter moms, told og fragt er lagt oven i prisen... hmm. Kan det virkelig passe? Er der nogle af jer som har erfaring med ShopUSA? Mange tak på forhånd :-) Mads
|
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
![]() |
Den har været til salg herhjemme et stykke tid nu til ca 2000kr.
Var lige ved at købe en, men nu koster de over 3000kr alle steder. Dælme noget af en prisstigning. Pis Nogen der ved hvor den kan findes til den gamle pris? http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=acer+easystore&sp=all&pid=800869 |
|
![]() |
|
madslund ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
@ Mads Lund.
Ja shopUSA.com er en legitim tjeneste som har eksisteret i 3-4 år nu på det danske marked.... Jeg har været bruger siden 2008 og har kun haft rigtig fine oplevelser med dem, og rigtig gode besparelser, specielt i de perioder hvor dollaren har været ekstra lav. Jeg vil altid råde dig til før du køber noget, at bruge deres lommeregner først (på deres hjemmeside). Sådan kan du altid se om din pris vil blive bedre ved at købe varen i USA via dem eller om det bedre kan betale sig at købe den indenfor EU. Held og Lykke med det. Go jul
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |