recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Acer Aspire Revo
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAcer Aspire Revo

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hiver Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 55
Direkte link til dette indlæg Emne: Acer Aspire Revo
    Sendt: 05-Maj-2009 kl. 19:59
Netop som jeg havde indsnævret mit valg til WD TV og fraskrevet Mac Mini pga pris (Selvom den lyder fantastisk) - falder jeg over den kommende Revo

Se link her

Er det mig der misser noget, eller er denne ikke et oplagt bud på en billig Windows eller Linux baseret HTPC? (indrømmet, der er ikke noget drev som på Mac'en)

Når de værste bugs er løst, og HD YouTube understøtter grafikdelen, mm - så lyder det da som et ret godt bud for under 3000?

Igen, jeg er rookie så jeg overser nok et eller andet.

/M
Til top
daskino Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 783
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2009 kl. 16:06
Den har desværre fået rigtig dårlige anmeldser af Engadget. Den kan bl.a. ikke hente hjemmesider hurtigt nok og har probelmer med adobe flash. Der claimes at den kan klare 1080p blueray. Men den er kun testet via en blueray skive som køreres gennem dvd programmet Powerdvd der er specifikt optimeret til Nivdia GPU'en Men test ef eks en 8-16 gb MKV blueray fil med DTS på et H.264 format in VLC or Coreavc codec, ja hvad sker der så.

Jeg er bange for at hardwaren ikke kan følge med

se mere her asiprerevo
mpcclubavsforum
Sony 46HX823 Samsung H5505

Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer,

WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii,

Til top
thomnico Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-November-2007
Sted: Albertslund
Point: 494
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2009 kl. 19:13

her er en mere lækker gennemgang at dyret, inkl video osv end de har på engadget

http://hothardware.com/Articles/Acer-Aspire-Revo-SFF-NVIDIA- Ion-PC/

de siger at den skal bruges som sekundær computer, og er skide godt til afspilning af div filertyper osv, inkl blueray, men som daskino siger så er den sgu ikke glad for flash på hjemmesider og streaming, men det skulle være på vej i en firmware upgrade.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu