|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hiver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
![]() Sendt: 05-Maj-2009 kl. 19:59 |
Netop som jeg havde indsnævret mit valg til WD TV og fraskrevet Mac Mini pga pris (Selvom den lyder fantastisk) - falder jeg over den kommende Revo
Se link her Er det mig der misser noget, eller er denne ikke et oplagt bud på en billig Windows eller Linux baseret HTPC? (indrømmet, der er ikke noget drev som på Mac'en) Når de værste bugs er løst, og HD YouTube understøtter grafikdelen, mm - så lyder det da som et ret godt bud for under 3000? Igen, jeg er rookie så jeg overser nok et eller andet. ![]() /M |
|
![]() |
|
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
![]() |
Den har desværre fået rigtig dårlige anmeldser af Engadget. Den kan bl.a. ikke hente hjemmesider hurtigt nok og har probelmer med adobe flash. Der claimes at den kan klare 1080p blueray. Men den er kun testet via en blueray skive som køreres gennem dvd programmet Powerdvd der er specifikt optimeret til Nivdia GPU'en Men test ef eks en 8-16 gb MKV blueray fil med DTS på et H.264 format in VLC or Coreavc codec, ja hvad sker der så.
Jeg er bange for at hardwaren ikke kan følge med se mere her asiprerevo mpcclubavsforum |
|
Sony 46HX823 Samsung H5505
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
|
![]() |
|
thomnico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 494 |
![]() |
her er en mere lækker gennemgang at dyret, inkl video osv end de har på engadget http://hothardware.com/Articles/Acer-Aspire-Revo-SFF-NVIDIA- Ion-PC/ de siger at den skal bruges som sekundær computer, og er skide godt til afspilning af div filertyper osv, inkl blueray, men som daskino siger så er den sgu ikke glad for flash på hjemmesider og streaming, men det skulle være på vej i en firmware upgrade. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |