recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Acer H5360 3D - hvad briller? :)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAcer H5360 3D - hvad briller? :)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
andershede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 291
Direkte link til dette indlæg Emne: Acer H5360 3D - hvad briller? :)
    Sendt: 21-Juli-2010 kl. 16:56
Håber der er nogen med viden her - ellers dirigerer mig gerne et andet sted hen

Jeg har en Acer projektor og jeg mangler lidt viden om det nye 3d-miljø.

Jeg har eks. en Playstation 3 som jo skulle kunne smide 3d ud til folket - men er der ikke forskellige standarder på briller til 3d

Hvilke (gerne lidt billige) findes der til min projektor, som jeg kan investere i for at teste?

Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2010 kl. 17:04
Den kan kun bruges til NVIDIA 3D Vision grafik kort (og bruge de brille der høre hertil), og kan ikke bruges med Sony PS3 til 3D film og spil, så hvis plan at kunne se 3D film fra en Sony PS3 skal du nok kikke efter en anden 3D projektor end Acer H5360 3D.

Så hvis du ønske at se 3D Blu-ray film på din Acer H5360, skal du ud og købe en PC plus et NVIDIA 3D Vision grafik kort, som opfylde disse krav:

"Just make sure your 3D PC has the following:
  • Compatible NVIDIA GeForce GPU
  • HDCP-compliant 3D Vision Ready” display. Please check the 3D Vision system requirements page for a full list of displays.
  • Microsoft® Windows® 7 32-bit or 64-bit
  • 2x speed Blu-ray drive
  • Blu-ray 3D enabled movie player application *"

http://www.nvidia.com/object/3d-vision-3d-blu-ray.html

Redigeret af Startrek - 21-Juli-2010 kl. 17:09
Til top
andershede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Januar-2008
Point: 291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2010 kl. 22:37
Sikker på det?

http://www.tru3d.com/products/view_product.php?id=30499&Product=Acer%20720p%202500%20Lumen%203D%20DLP%20Link%20Projector%20H5360

Exact Question as posted:

I have an Acer H5360 projector. It does work with nVidio 3D Vision, in fact it works if the 3D mode is set up as Off, nVidia 3D Vision, or DLP 3D.  Have you tested the H5360 with your DLP Link (x102) glasses or received confirmation from others that all is compatible and works?

Answer Part 2:

As far as we know, the H5360 is not checkerboard compatible.  The Acer H5360 can recieve a full 720p 120 Hz 3D video signal, making it currently a great home theater 3D projection choice.  You will need to provide the Acer H5360 a 720p @ 120 Hz, 1024x768 @ 120 Hz signal for it to operate in 3D mode.

We recommend the following 3D video sources:

• TRU3D PC with Nvidia 3D Vision (Hundreds of 3D Games, 3D Media, 3D DVD and 3D BluRay, 3D Live Web Streaming)
  • 3D BluRay player such as Samsung, Panasonic models (3D BluRay only)
  • Xbox 360 (few select 3D Games available, future web streaming 3D media option)
  • Playstation 3 (few select 3D games available, firmware for 3D BluRay coming soon)

• Til top
    Ophørt Se dropdown menu
    --
    --

Oprettet: 13-Marts-2008
    Sted: Nord Falster
    Point: 1196
    Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2010 kl. 14:30
    Startrek har ret. det er kun via en computer med nvidia 3d vision grafikkort. For man skal bruge HDMI 1.4 til 3d visning til afspillere som det står længere ned på siden
    Til top
    bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
    --
    --

Oprettet: 15-April-2006
    Sted: lolland
    Point: 3584
    Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2010 kl. 15:00
    iflg. denne tråd , så virker PS3 3D via forstærker til denne projektor fint, dog er 3D effekten måske ikke så fed som forventet, det kan jo så være lysstyrken og projektor kvalitet som her gør den dårligere, men virker, det gør det vist, der ser dog ud til at være en del trailers som ikke kører normalt på projektoren..

Jeg formoder så her at projektoren's måde at vise 3D på er tilrettet til briller fra Nvida, ligesom pana 3d briller er til deres tv.. Så pc'n er ikke afgørende men brillerne og projektoren følger hinanden her.

Se mere på linken her , gad ikke lige finde "full-feature" farve tråden, denne er ren tekst.

Til top
    hh01s34 Se dropdown menu
    Junior bruger
    Junior bruger

Oprettet: 05-Juli-2007
    Point: 22
    Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2010 kl. 14:46
    har snakket med acer det her skulle virke

Til top

Besvar Besvar