|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
melin ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 26-December-2008 kl. 21:32 |
har lige købt mig et brugt mediecenter af typen acer idea 500men synes at kvaliteten af det medfølgende tv kort yuan mpc-718 ikke er i top. måske pga. for gamle drivere. derfor spørger jeg om der er en der har nogle nyere drivere de kan snede til mig. eller kan man skifte tv kortet til en anden bedre type. ps. bær over med mig er ny på recordere
|
|
melin.
|
|
![]() |
|
espersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() |
;o) - vil også gerne have nyere drivere til Acer Idea 510 med MCE XP Fint mediecenter, som jeg selv har og har samme oplevelser med TVkortet - (og har hørt at det kan afhjælpes med nuere drivere). Så jeg mangler også nyere drivere til XP - men overvejer kraftigt at opgrade til Vista, hvor der er nyere driver og andre muligheder |
|
;o)
|
|
![]() |
|
BeoBrian ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 305 |
![]() |
Jeg har haft et sådan medie center, blot for at teste ideen af. Og det er helt rigtigt det er en frygtelig TV-tuner der sidder i, men derudover er det også et frygteligt grafikkort, det chipset de bruger er helt frygteligt, og i den tid jeg havde det fandtes der ingen ordentlig løsning bare til format problemerne. Så jeg er bange for du ikke får løst opgaven medmindre du sætter et andet grafikkort i. |
|
![]() |
|
espersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() |
Jeg har opgraderet Aceren med Vista (clean install) - det virker fint og stabilt - men den hungrer efter mere ram end 1 GB som den er født med!! Billedet ifm. TV visning + optagelser er markant bedre !! Jeg tror ikke på at det er muligt at skifte grafikkort på disse modeller af Acer HTPC'ere. |
|
;o)
|
|
![]() |
|
Julbeck ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
Jeg har selv Acer Idea 511, og jeg har stadig mine problemer med TV-Tuneren. Går ud fra at du har checket her: http://support.acer-euro.com/drivers/desktop/aspire_idea.htm l Bortset fra TV-tuneren er det et udemærket media center. Skal selv have Boxer tv, i nærmeste fremtid (læs 1/9-09) og køber derfor en Firedtv /T tuner, så løser de sidste problemer sig forhåbentlig. God fornøjelse med det. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg havde et meget ringe billede under MCE XP med analogt signal Men med Vista er der kun en lille smule ringere billede - umiddelbart ser jeg ikke forskellen. Jeg døjer dog med lyd og HDMI - men aner ikke om det er TV'et, HDMI-kablet, Aceren eller ffdshow eller at andet codec der kan være skylden. Så pt sterolyd via alm. PC højtaler |
|
;o)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |