|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
2mega ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() Sendt: 31-August-2007 kl. 18:52 |
Acer Media Gateway AT3705-MGW - 37" LCD TV - widescreen - 1080p (FullHD) - HDTV monitor - sølv.jeg står foran skal ud og købe mig en flad og faldt over dette lcd-tv, som jeg fandt her MULTIMEDIAWORLD samme tv kan købes hos pixmania ca 2000 kr billigere. Men er der nogen af jer der har erfaringer med dette specielt er jeg meget interesset i det media center der er indbygget samme med det trådløse net. Altså virker skidtet er det bare lir. Kom med jeres erfaringere og mening om det.Regards 2mega |
|
Her for at lære und hjælpe hvor jeg kan :)
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40685 |
![]() |
Kontrastforhold: Dårligt. Lys: Dårligt. Kun en HDMI tilslutning. Responstid: lige i underkanten. Et personligt minus: Det er ikke Plasma. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6290 |
![]() |
Hej 2mega , hvis du vil have et LCD og det skal være FULL HD og til ca den pris som på det acer , så vil du få et meget bedre tv her , der er en anmeldelse af dette tv her på recordere Du ka evt også undersøge SONY D3000 og PANASONIC 42PX70 , ja der nok af tv der er bedre end den acer MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
2mega ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Hej jeg syntes det er svært at vælge men er der andre bud så kom med dem:)
|
|
Her for at lære und hjælpe hvor jeg kan :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |