recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Acer projektor H7530D
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAcer projektor H7530D

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
lydemann Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Februar-2007
Sted: Vamdrup,Denmark
Status: Offline
Point: 124
Direkte link til dette indlæg Emne: Acer projektor H7530D
    Sendt: 31-December-2009 kl. 00:48
Har lige fået min projektor ind ad døren og sat det hele sammen som det skal.
Tilsluttet Pioneer BDP-51FD Blu-Ray med HDMI kabel på 10m med en HDMI-extender men ingenting sker der. intet billede. Er der nogen der måske har en løsning på det så ville jeg være taknemmelig.
Havde lige glædet mig til at se ordentlig film på 90". ØV

Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2009 kl. 01:01
Hej lydemann
Tillykke med din nye projektor.   Jeg ved ikke om jeg kan hjælpe,men  jeg satte min projektor op igår og jeg skulle lige ind og vælge den rigtige HDMI på projektoren, så kørte det.  men kan du evt. prøve at tilslutte UDEN din HDMI-extender ?
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
lydemann Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Februar-2007
Sted: Vamdrup,Denmark
Point: 124
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2009 kl. 01:21
Jeg har kun 1 HDMI indgang på Aceren og har også prøvet uden extenderen. Intet sker men det ser ud til at det nye indkøbte kabel er for dårligt efter at have læst lidt mere emnet. Så tak for svaret

lydemann
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2009 kl. 01:37
Oprindeligt skrevet af lydemann lydemann skrev:

Jeg har kun 1 HDMI indgang på Aceren og har også prøvet uden extenderen. Intet sker men det ser ud til at det nye indkøbte kabel er for dårligt efter at have læst lidt mere emnet. Så tak for svaret

lydemann
Har du ikke et andet kabel du kan prove med ?Smile 
Men du kan da glæde dig til at få det op at køre.  Jeg har taget nogle billeder af mit lærred som du kan se under "min "biograf""
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu