|
addreslinien |
Besvar |
Forfatter | |
Brianigenigen
Guld medlem Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Marts-2016 kl. 14:32 |
Hej
Er det kun mig der er træt af, at address linien ikke virke som før. Efter jeg ha installeret Clean windows 10, så skal jeg huske at skrive .dk når jeg skriver en adresse i linien. Kan dette ikke ændres ? Lige som, jeg har altid ( Længe i hvertfald), skrevet det jeg søgte efter i addresslinien, og google ledte efter det. Nu SKAL jeg ned i Googlesøgefelt for at den ider lede efter det, kan dette ændres ? ( Håber det, da det andet er for træls) ;) |
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4053 |
Funktioner
Tak(0)
|
det har man altid skulle, for at komme en på en side, uden at søge. da .dk, .com osv. er top level domæner
|
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Brian.
I min Windows 10 (Edge browser), søger den automatisk i adresselinien, hvis det ikke er en hjemmesideadresse. Og man kan under indstillinger selv vælge, hvilken søgemaskine det skal være (Bing/Google). M.h.t. .dk, så er det jo bare at skrive f.eks. recordere, og så trykke Crtl+enter. M.v.h. |
|
bingoking
Bruger Oprettet: 02-November-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du evt glemt at slå automatiske forslag og historik til?
Eller har du kørt CCleaner eller et lign. oprydningsprogram, der fjerner historik? Hos mig skriver den det selv, allerede efter 1. besøg. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |