recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - adresser fra Outlook til Vista
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketadresser fra Outlook til Vista

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
wolfman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-September-2004
Status: Offline
Point: 57
Direkte link til dette indlæg Emne: adresser fra Outlook til Vista
    Sendt: 02-Maj-2008 kl. 22:06
Hej

Jeg har en adresseliste liggende i Outlook på en XP-maskine. Jeg kan ikke få den konverteret til Vistas kontaktpersoner. Er der nogen som har nogle fif?

Jeg har prøvet at eksportere fra Outlook på alle mulige måder, men jeg kan ikke få Vistas kontaktpersoner til at acceptere at importere dem.

Jeg har søgt på nettet, men der er det heller ikke lykkedes mig at finde en løsning. Det er meget muligt at jeg overser det mest oplagte, men er der nogen herinden, som har nogle ideer?

På forhånd tak.

Mvh,
Mikael
Til top
abacus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 491
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2008 kl. 00:16

Du skulle bare kunne åbne adresseliste, markere alt og så eksportere til en usb-nøgle og derefter omvendt i vista, det virkede hos mig.

Ellers kan du downloade et program fra microsoft der kan overføre alle indstillinger til Vista.

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=2B6 F1631-973A-45C7-A4EC-4928FA173266&displaylang=da

Niels

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu