|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ros485 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-April-2007 Sted: Select State Status: Offline Point: 19 |
![]() Sendt: 20-April-2007 kl. 14:12 |
Hej, jeg blev den anden dag så træt af at min datter altid ridsede vores dvd skiver. Så i den forbindelse har jeg kopieret dem alle sammen over på en harddisk. De ligger i formattet vob i hver deres folder. Mit næste problem er at jeg gerne vil kunne afspille dem på vores TV, - og ikke kun på min bærbar som kører med vista ultimate. Og i den forbindelse har jeg kigget på følgende metode. 1. *Forbinde et kable fra TV til bærbar. Det virker, men kvalitet er ikke overvældende, - og det er for besværtlig med de kabler. 2. * Købe en ældre xbox, og få installeret en harddisk, og få installeret xboxmediacenter på denne. http://www.xboxmediacenter.com/index.php - det virker umiddelbart som en god løsning (billig), - hvordan er billede kvaliteten? Og er der noget man skal tage højde for? 3. * Købe en ren HTPC maskine, og forbinde den til netværket. - Det virker lidt ”overkill” og er også lidt dyrt. Derudover er jeg bange for at det bliver for avanceret for familien at betjene ”dyret” . 4. * Købe en xbox 360, og bruge media exstender, så den kan finde min bærbar maskine, og så afspille det derfra. Hvilken løsning ville i vælge?, - der må gerne tages hensyn til pris. Og ligeledes skal løsningen være overskulig og betjeningsvenlig. |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
En chippet xbox med xbox mediacenter er perfekt til opgaven. Billedkvaliteten er glimrende, med masser af funktionalitet og muligheder hvis man vil det, men samtidig et nemt og brugervenligt interface der kan sættes op så alle kan betjene det. Løsningen er samtidig billig - og derudover egenet til mange timers fornøjelse for ungerne med spil.
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
ros485 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-April-2007 Sted: Select State Status: Offline Point: 19 |
![]() |
Hej Spawn,
Tak for dit svar, - jeg hælder nok også mest til den løsning. Er der noget problem i at få surround lyd ud i sit anlæg når man bruger xbox til at afspille film? |
|
![]() |
|
fbpdk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2007 Status: Offline Point: 30 |
![]() |
En anden løsning kunne være at tage en backup af dine originale DVD film over på nogle billige DVD medier. Derefter gem originalen væk og bliver kopien til sidst ulæselig laver du en ny kopi.
|
|
TH42PX60EN - XBOX360
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |