recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Advance Acoustic  pengene værd ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Advance Acoustic pengene værd ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
per falck Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 150
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér per falck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Advance Acoustic pengene værd ?
    Sendt: 09-Maj-2012 kl. 22:27
da sun audio holder udsalg. overvejer jeg at hente et komplet anlæg. bestående af bla monoblokke. men er det pengene værd.eller nogen der har noget erfaring af deres produkter.
Til top
per falck Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 150
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér per falck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2012 kl. 21:08
slet ingen der advance ???. har nu selv investeret i et komplet anlæg med mono blokke.
er der så nogen der har advace som evt kan anbefale et sæt h'jtalere der ville matche. det er et sæt maa 706 blokke.
ville godt have et sæt højtalere mere. så man kan bytte lidt.
har pt albatros 3 posselt. med tilhørende subs fra posselt.
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2012 kl. 23:28
Hvorfor snakker du ikke med sun audio?
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2011
Status: Offline
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2012 kl. 01:24
Haha syg kommentar alligevel ;p nok fordi han spørger på et forum?? ;)

Trådstarter, har du lyttet lidt til Sun audios mærke dynaudio? De gør det ret godt, alternativt tror jeg audiovector kunne være et godt match?
Til top
per falck Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 150
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér per falck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2012 kl. 06:33
steve jones kommentar. vælger jeg at lægge i kategori børnehaven. og et utroligt dumt svar.
forhandlere er gerne farvet af , hvad de sælger selv desværre. egentlig søgte jeg et svar på , om der var nogen der selv havde advance produkter. og et sæt højtalere. som de selv syntes matchede ok.
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2012 kl. 08:34
Oprindeligt skrevet af per falck per falck skrev:

steve jones kommentar. vælger jeg at lægge i kategori børnehaven. og et utroligt dumt svar.
forhandlere er gerne farvet af , hvad de sælger selv desværre. egentlig søgte jeg et svar på , om der var nogen der selv havde advance produkter. og et sæt højtalere. som de selv syntes matchede ok.


Jeg ville spørge på forumet www.hifi4all.dk det er næsten et rent HI FI forum.
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2012 kl. 17:02
Oprindeligt skrevet af Rasmus8D Rasmus8D skrev:

Haha syg kommentar alligevel ;p nok fordi han spørger på et forum?? ;)

Trådstarter, har du lyttet lidt til Sun audios mærke dynaudio? De gør det ret godt, alternativt tror jeg audiovector kunne være et godt match?

Hvad er der sygt ved den kommentar? - det er ramme alvor. Forhandleren SKAL kunne vejlede TS når han har købt et af deres produkter; andet ville være mærkeligt.. det er trods alt ikke Bilka-produkter med tilsvarende (forvirrende) vejledning.

Oprindeligt skrevet af per falck per falck skrev:

steve jones kommentar. vælger jeg at lægge i kategori børnehaven. og et utroligt dumt svar.

Det er alligevel forhandleren som ved bedst - brugere er jo farvet af DERES valg. Nogle sværger til mærke xxx og andre sværger til mærke yyy. Hvordan er det bedre end at snakke med forhandleren om mulige forslag? - og sun audio kan altså SAGTENS vejlede om andre produkter end dem de selv sælger.. Ja, jeg snakker pga. egen erfaring.

PS: Det er dig selv som udstiller dig som idiot på et internetforum ved at skrive ovenstående - og du får næppe flere svar når du ikke kan simpel internet-etik og sviner andre til uden belæg.
Til top
per falck Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 150
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér per falck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2012 kl. 18:01
det er da rart at vide jeg er en idiot . tak for det.    synes det er naturligt at få andre input end forhandler. så er det da meget naturligt at spørge på et forum.
har man ikke noget sagligt at sige. er det bedere at lade være.
så vi stopper indlægget her. så det ikke bliver trukket ned på et niveau hvor jeg simpelt hen ikke gider deltage.
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2012 kl. 18:10
Oprindeligt skrevet af per falck per falck skrev:

 
 så det ikke bliver trukket ned på et niveau hvor jeg simpelt hen ikke gider deltage.

Efter din egen post kan det vist kun blive trukket op!
Til top
Simon, TC Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 428
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simon, TC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2012 kl. 18:25
Hvis der nu var nogen der - efter dit første indlæg - havde svaret at AA ikke var værd at lytte til, var du så alligevel kørt til forhandleren for at høre det? - Hvis du stoler nok på Sun Audio til at du køber elektronik der, hvorfor så ikke højttalere?..

.. Og så forstår jeg ikke helt at Steve Jones kommentar er 'syg'?.. Jeg undrer mig godt nok nogle gange over indlæg på dette forum.
Tape Connection MKII
Til top
Hindsberg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-November-2008
Sted: Søborg, Kbh
Status: Offline
Point: 332
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hindsberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2012 kl. 18:31

Nå for at vende tilbage til trådens spørgsmål.....Har selt 2 effekttrin her fra  Advance acoustic MAA 1000......kort og godt er de vist det man kalder et hit til prisen ....om man så er til deres lyd og design..tja det er jo en smag sag....

Der er ikk mange der matcher deres produkter når man ser på ydelse / kvalitet kontra pris......


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu