|
advarsel ang. t.Amp |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 29 ![]() -- ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Swoosh, ingen ide hvordan man gør det. Nemmere at skifte blæserne eller frakoble dem helt.. Som nævnt er der jo varme beskyttelse i dem,så hvis man alligevel har åbnet dem og garantien bortfalder,kan man ligeså godt køre uden og chekke om de overhovedet bliver varme |
|||
![]() |
|||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
||
Det står jo sort på hvidt?
![]() Serieforbind og sæt en modstand på, og benyt kun det ene udtag. Modstandsværdi og effekt er også beskrevet. Du burde slet ikke engang overveje at åbne et el-apparat uden den viden. Ovenstående er fysikpensum i folkeskolens 7 klasse.
|
|||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 29 ![]() -- ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
||
Godt så, nu har jeg hverken loddekolbe eller andet grej til den slags tweaks. Desuden pjækkede jeg altid fra fysik,så det er muligt det er pensum, men jeg er altså bedre til at at skille og samle en harley motor end jeg er til at lave om på elektronik. Den her "debat" er slut nu, jeg ville bare advare andre mod t.amp med MINE oplevelser, og det har jeg hermed gjort. |
|||
![]() |
|||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4475 |
||
Arrrrh, du spurgte efter folks idéer og endte med at blive lidt sur over idéerne. Men tak for advarslen. :)
|
|||
![]() |
|||
||
Nej,overhovedet ikke. Gider bare ikke debattere elektroniske ændringer osv,det var ikke meningen med tråden. Ideerne var fine |
|||
![]() |
|||
sd2100 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2008 Status: Offline Point: 309 |
||
4 kanals forstærker på tilbud:
http://hifi-freaks.dk/webshop//produkter-stereo-forstaerker-densen-b-340-sort-p-805.html |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
LINK FIX!!!
http://hifi-freaks.dk/webshop//produkter-stereo-forstaerker-densen-b-340-sort-p-805.html M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 21-April-2015 kl. 20:13 |
|||
![]() |
|||
||
Er den kraftig nok til at drive 4 stk. Monitor Audio Bronze BX1 til reference level over mange timer? Ærgeligt den ikke har xlr,især hvis normal prisen er som de skriver 15.3k,det er sgu for vildt.. Redigeret af Tsunamijhoe - 21-April-2015 kl. 21:17 |
|||
![]() |
|||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
||
Er den mon noget værd? |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
60 watt er vist rigeligt til BX1. Og til den pris, er det noget af et scoop! M.v.h. |
|||
![]() |
|||
||
Til 3.500,- er det vist månedens tilbud! Hvor mange forstærkere under 20.000,- er stabile i strømforsyningen, som denne er, hvor effekten fordobles i 4 ohm kontra 8 ohm. M.v.h. |
|||
![]() |
|||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
||
Det er spørgsmålet, hvorfor jeg spurgte, har ingen viden, men vi sad en del og diskuterede netop dette tilbud, hvor der var en der nævnte, at den ikke var pengene værd, både til normal og tilbudspris. Jeg ved intet, og fyren der kom med udmeldingen er normalt stærk i viden inden for hifi. Redigeret af aerik - 21-April-2015 kl. 21:24 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |