|
Advarsel Bilka mail! |
Besvar |
Forfatter | |
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4664 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 31-Juli-2023 kl. 10:35 |
Jeg får mange mails fra de butikker jeg handler i, så jeg kiggede lidt da Bilka lovede at jeg har vundet en iPhone 14 Pro. Godt nok har Bilka konkurrencer, men det her lød for godt til at være sandt.
Så huskede lige at kigge nærmere på adresselinien inden jeg åbnede mailen. Og ganske rigtigt er det sendt fra en krakkemut!
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Online Point: 2192 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men hvis du ikke har deltaget i nogen konkurrencer, så er det da nemt! Jeg får også af og til disse mails - selv om jeg IKKE handler nogen steder online. Eller, snarere i de netbutikker. Jeg handler da online af og til: Cewe Foto, og Midtbus, hvis de nu har en udflugt... Ellers ikke. Eller, nåh, ja - når der skal en bette programpakke til...
Redigeret af mnielsen - 31-Juli-2023 kl. 11:12 |
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Joh men det var jo menigen at jeg skulle klikke videre i mailen for at deltage i konkurrencen om en iPhone 14 Pro.
Inden jeg slettede mailen, så jeg at der faktisk stod en engelsk adresse i bunden af mailen. Og så kom jeg faktisk i tvivl, for det kan da godt være at Salling Group har et samarbejde med en UK virksomhed til at varetage en konkurrence. Men jeg deltager aldrig i den slags konkurrencer, da man skal afgive alle sine data og sige ja tak til reklame på tlf og mail.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg en fik en mail i går om, at jeg havde fået 400.000 euro forærende fra et irsk ægtepar, der vandt hovedgevinsten i EuroMillions i 2019. Skulle blot lige aflevere nogle betalingsoplysninger først.
Hvis man er så ubegavet, at man hopper på den, bør man forbydes adgang til internettet. Redigeret af longjohn2 - 31-Juli-2023 kl. 11:45 |
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Online Point: 2192 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der skal da nok være nogen, som burde få frataget PC-kørekortet!!!
|
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Den får du ikke engang min gamle bedstemor til at hoppe på
|
|
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4111 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men skal man lave en ny tråd hver gang man får en phising mail.
For så kan jeg da hurtig lave nogle tråd: Mail fra post dk Mail fra sygeforsikring Danmark Mail fra mitid Etc
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7068 |
Funktioner
Tak(0)
|
Får stadig breve fra folk der vil give masser af euro til mig
Bilka er der tit Postnord er også meget brugt med mine vare lige mangler sidste oplysning. Listen kan blive lang hvis jeg husker dem alle
|
|
yahooboy
Bruger Oprettet: 17-September-2017 Sted: - Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
|
Benytter Apple's "Skjul min email adresse" som opretter et alias (jeg benytter det til alle typer af steder jeg ønsker at beholde min rigtige mailadresse for mig selv. Dels kan jeg så se hvorfra de har min "mail adresse" dels kan jeg bare slette en således der kun "er brev" den ene gang....
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |