|
Advarsel mod Bad Neighbors 2 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6251 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Oktober-2016 kl. 17:11 |
En kort advarsel 1'eren var sjov nok, men 2'eren er tidsspilde
![]() |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Æ tøvs den var sjov.
|
|
![]() |
|
HomeTheater ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
Jeg gad ikke engang at se den færdig, gaaaaaab
|
|
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7125 |
Nu lyder i lige som anmelderne på EB
![]() Kom med en anmeldelse af filmen i stedet for. Og fortæl hvad der var dårligt. Jeg skal se den. ![]() |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6251 |
Tja... Dårligt manuskript + dårlig instruktør = dårlig film Der er noget billigt og amatøragtigt over det hele Det er værst i scenerne uden Seth Rogen og Rose Byrne
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
Tjaee, man bør jo nok starte med IMDB før man bestemmer sig, om hvorvidt den skal ses.
Vil hellere have 50.000 vurderinger at gå ud fra ihvertfald.
|
|
![]() |
|
Har været der (men først efter at have set filmen, dumme mig) Karakter 5,8 Men læs så de første mange brugeranmeldelser... uha
Redigeret af jake51 - 08-Oktober-2016 kl. 10:39 |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Scenerne med de to synes jeg ellers har været de mest tåkrummende i de to film. |
|
![]() |
|
Glenn-Haderslev ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2013 Sted: Haderslev - DK Status: Offline Point: 275 |
7 fra mig var godt underholdt :)
|
|
PS5
LG Oled C7 Tangent Prestige + Cambridge CXA80 |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Kan da godt se vi har delte meninger for bare navnet Seth Rogan er sq nok til jeg ikke vil se filmen |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
.
Redigeret af Kampus - 08-Oktober-2016 kl. 15:50 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Jeg bruger hellere 'Rotten Tomatoes' hvis jeg vil læse om andres meninger om en film. På RT er karaktererne et gennemsnit fra professionelle anmeldere. Synes de passer meget bedre med mine egne oplevelser af film. Der er ofte stor forskel på karakterer på IMdb og RT (de er ofte lavere/mere realistiske på RT). 'Neighbours 2' har sjovt nok fået bedre karakter på RT end på IMdb....
Redigeret af Pallec - 08-Oktober-2016 kl. 19:03 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |