recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Advarsel mod Eurosport - kvaliteten
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAdvarsel mod Eurosport - kvaliteten

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
gearløs Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-September-2011
Sted: dk
Status: Offline
Point: 111
Direkte link til dette indlæg Emne: Advarsel mod Eurosport - kvaliteten
    Sendt: 18-November-2011 kl. 02:19
Følgende havde jeg næsten glemt, at jeg ville fortælle om:

Jeg er glad cykelløb-fan dvs. på de store løb og i sommers (2011) fulgte jeg naturligvis Tour de france på TV2.

Noget som især gør det til en TV oplevelse, er hvis det er godt filmet, med flotte scenarier og ikke mindst gode kommentatorer (her Ritter, Sørensen og Leth).

Det kan mange sikkert være enige i.

Forrige år i 2010 var det også glimrende og i tilgift sendte TV2 senere den spanske pendant Vuelta 2010.

Beklageligvis sendte TV2 ikke Vuelta 2011. Men der var håb, da det viste sig at Eurosport sendte Vuelta 2011.

Og sikke en oplevelse... Angry

For det første passede flere af de annoncerede sendetider ikke dvs. jeg forsøgte at optage. Flere gange måtte jeg konstatere, at genudsendelserne af etaper var...

afkortet eller afbrudt pga. Eurosport's hastværk til næste program uden hensyn til oplevelsen. Det er forståeligt, at Eurosport sender 1 times uddrag hvor der må skæres. Men så bør man klippe de rigtigte steder dvs. redigere rimeligt...

Normalt genudsendtes dagens etape 2 gange senere. På et tidspunkt satsede jeg på at kunne se en genudsendelse. Det viste sig, at at den ikke var på programmet. Ved et tilfælde zappede jeg forbi kanalen og opdagede at de alligevel genudsendte etapen (og for sent til at se).

Sådan noget bliver man altså sur over - at opdage at en etape alligevel sendes uden annoncering.

Topmålet nås alligevel i sidste etape dvs. finalen.

Vinderne når lige et stykke over stregen og meget lig tidligere, etaper afbrydes pga. næste program...

MEN DET sker 3 minutter før næste programstart dvs. at nogle røvhuller i Eurosport med åbenbar og total mangel på respekt for seer-oplevelsen, mente at det var sjovt at klippe før tid, så man gik glip af medaljeoverrækelsen på podiet. AngryAngryAngry

Hold da k... hvor sjofelt. Sådan noget kan virkelig pisse en af...

Og som om det ikke var nok, så var den danske speaker elendig. Mange ord udtalte han som han sad og sked samtidigt (anstrengt). Nogen gange kunne man også høre på deres stemmer, at de sad med forrige aftens rødvinstømmermænd. Andre gange sad han og smaskede eller prustede i mikrofonen. Virkelig amatøragtigt.....

Ovenstående kunne jeg således i alt sin virkelighed bekræfte, da jeg var så heldig at kunne downloade alle etaperne fra en engelsksproget kanal - og hvilken forskel... der fik man også medaljeoverrækelsen at se...

Alt i alt, må jeg ud fra ovenstående virkelig advare imod Eurosport..

Redigeret af gearløs - 18-November-2011 kl. 02:36
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8645
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2011 kl. 08:28
Og det har så taget dig to måneder at bearbejde den oplevelse?
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2814
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2011 kl. 08:43
Det minder mig om en oplevelse jeg havde med Speedway VM i 1982, her fik man uforvarende sat pausefisken på, akkurat som Hans Nielsen skulle starte et heat. Angry
Til top
gearløs Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-September-2011
Sted: dk
Point: 111
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2011 kl. 20:26
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Og det har så taget dig to måneder at bearbejde den oplevelse?

Jeg synes at jeg i aller-første sætning skrev "jeg glemte at fortælle....", så din bemærkning hører ingen steder hjemme.

Værdsæt i stedet at jeg advarer mod, at det ikke er Eurosport DK man bør vælge hvis man vil have en ordenlig sportsoplevelse.....

Redigeret af gearløs - 18-November-2011 kl. 20:29
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu