|
Advarsel mod SONY OLED |
Besvar | Side <12345 8> |
Forfatter | |||
C. Johansen
Guld medlem Oprettet: 16-April-2012 Status: Offline Point: 636 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hother: Jeg tror mere på, at butik og producent har opdaget, at du er et meget dårligt valg, når man skal finde frem til en kommende ejer af et fejlbehæftet oled-tv.
|
|||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja, det er der flere der har været inde på
|
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nu er det jo OLED tråden handler om, og jeg har endnu ikke set et OLED til 2700 kr. - trods alt. Jeg håber og tror at du et eller andet sted godt ved hvad jeg mener.
|
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
Basto
Guld medlem Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det dejlige ved at købe tv hos samme butik er at de har deres log med ens navn og historik. Så de ved om det er en kunde som holder fast og kender til købs lovgivning osv 👍 Men sådan burde det jo ikke være.
Mvh Michael
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du skriver at du kæmper for forbrugerrettigheder. Gælder det ikke alle forbrugere? Jo, jeg ved hvad du mener. Hvad angå krav til tv er vi på bølgelængde. Klaus
|
|||
Hother
Funktioner
Tak(0)
|
||
Naturligvis - jeg holdt mig bare til trådens emne. Godt så
|
|||
|
|||
kenneth85
Guld medlem Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 968 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis jeg skal drage noget ud af denne anmeldelse så er det at Hifi-klubben, i det mindste den du handlet i. Giver en utrolig god service.
Når det så er sagt så kan jeg intet galt se på dine billeder. Den højre side fremstår ikke mørkere når jeg ser dem. Tilgengæld kan jeg se at farven er kraftigere i midten af billedet og mørkere ud mod kanterne. (Mindst mørk i bunden) Men dette er da normalt er det ikke?
|
|||
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er almindeligt kendt, at man ikke skal udsætte et OLED TV for direkte sollys. Det står direkte nævnt i diverse brugermanualer og der er rigeligt med diskussioner om emnet på nettet, hvor det nævnes som et reelt, oplevet problem. |
|||
Agurk
Ny bruger Oprettet: 16-Maj-2019 Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis du ikke kan se det, tror jeg der er noget helt skævt med den enhed du kigger på. Ellers kan du måske kontakte HIFI klubben Odense og høre om du kan købe det til en god demo-pris
Redigeret af Agurk - 18-Maj-2019 kl. 09:35 |
|||
Agurk
Ny bruger Oprettet: 16-Maj-2019 Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Men ja, måske snakker vi forbi hinanden. På testbillederne fremstår kanterne mørkere praktisk talt hele vejen rundt. Tonen er dog mørkest i højre side og lidt helt nede i venstre hjørne, hvorfor det er her det ses tydeligt ved normal brug af TV
Og nej, det er ikke normalt. Et grønt, eller blåt testbillede fremstår f. eks helt homogent.
Redigeret af Agurk - 18-Maj-2019 kl. 10:19 |
|||
Pittens
Bruger Oprettet: 25-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 225 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Muligvis - ud af 220millioner solgte skærme i 2018 var der omkring 2,6mill oled enheder produceret - så der er jo ingen sammenligning i antal solgte enheder.
|
|||
MulleB
Guld medlem Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Vi kan jo evt mødes hjemme i det hul jeg kommer fra, så kan vi tage snakken der. |
|||
Besvar | Side <12345 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |