|
Advarsel mod SONY OLED |
Besvar | Side <1 678 |
Forfatter | |||
JENC
Guld medlem Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Størstedelen af købere har ikke evnerne til at se om der er fejl... Så rart at blive orienteret om de fejl der er.
|
|||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
JENC_ Både og . . Nu er LCD jo ikke født med tordenfluer, - ligesom OLED heller ikke er født med burn-in. Det er issues som du risikerer hvis du er ekstremt uheldig , - men jeg synes personligt ikke man skal træffe valg ud fra nævnte . . .
|
|||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Underlig udokumenteret påstand.
|
|||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|||
DiscomanDK
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1417 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er også fint nok, at man informere om, hvilket ting man skal holde øje med. Men når man skriver: "Bevares, finder man et godt OLED, så har det stadig sine styrker, men jeg kender endnu ingen med et OLED der ikke har burn in eller jævnligt (flere gange om ugen) må kø screenwash programmer - det har jeg bare bestemt ikke er noget jeg kan leve med." Så er det for at smide brænde på bålet, og fordi man gerne vil have en religionskrig igang. Det er da sjovt man ikke hører om alle disse mange OLED problemer på diverse forums, når det er så udpræget og stort set alle paneler bliver smadret af burn in kort tid efter køb. Denne tråd handler om at OP har købt et Sony TV, hvor der er en tydelig fejl på. Det ansvar prøver producenten at løbe fra. Det svarer til at man køber en Toyota med Benzin motor, og den så går i stykker og de ikke vil lave den. Så er det jo heller ikke fordi benzin motorer er noget lort, og det så skal udvikle sig i en krig mellem Diesel og Benzin biler. Jeg har både haft LED tv, hvor der har været fejl på ved levering, og også haft et OLED med fejl på ved levering. Begge dele byttede Elgiganten uden problemer, og jeg kunne aldrig drømme om at droppe mit drømme tv grundet en uheldig episode. |
|||
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1087 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Der er altid garanteret underholdning, når nogen siger noget dårligt om helligdommen - OLED - |
|||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja, OLED har det koldt, og meget ensomt på toppen . . |
|||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|||
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1087 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja, det er en meget høj piedestal OLED er puttet op på |
|||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|||
keldp
Guld medlem Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja, OLED har det koldt, og meget ensomt på toppen . . Ja, det er en meget høj piedestal OLED er puttet op på [/QUOTE] Ja og ikke uden grund,Der fås ikke noget bedre.
|
|||
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
|||
Besvar | Side <1 678 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |