recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Advarsel: Prometheus på 3D.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Advarsel: Prometheus på 3D.

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 19:13
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Mentalisac Mentalisac skrev:

Det er for mit vedkomne ikke det største problem, det værste er at den digitale kopi der medfølger KUN har finske undertekster...

Hvad bruger du egentlig den til? Jeg har aldrig helt fundet ud, hvad man skal bruge den til.

Til at smide på iPhone / iPad m.m.

Venlig hilsen
KB
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 19:15
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Det er for mit vedkomne ikke det største problem, det værste er at den digitale kopi der medfølger KUN har finske undertekster...

Hvad bruger du egentlig den til? Jeg har aldrig helt fundet ud, hvad man skal bruge den til.

Hvordan får i dem derind?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 19:24

Hvordan får i dem derind?

Det virker som regel ikke, da det fleste digitale kopier er til Windows
Venlig hilsen
KB
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 19:33

Det virker som regel ikke, da det fleste digitale kopier er til Windows
Det fandt jeg ud af. Jeg prøvede lige, at gå ind på min iPhone, da der stod bla. IOS på coveret. Men det eneste var en android beta. Hvad man så skal bruge det til.Tongue
Mvh
Flemming Larsen
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Point: 1695
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 22:38
En kammerat var ud for det samme i en Blockbuster i Århus (dansk papcover, finsk inlay). Han skrev vist til Blockbuster, der har sendt sagen videre til SF.

Interessant nok er 4 disc versionen også forsvundet fra El-Gigantens hjemmeside. Jeg kan tage fejl, men jeg kunne sagtens forestille mig, at de to ting hænger sammen...
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 23:13
Hvad indeholder 4 disc versionen? 

I øvrigt, ved I om de ekstra antal minutter, som Scott snakkede om er inkluderet i filmen, eller om de særskilt er på en disc? Jeg havde virkelig håbet på en "extended cut" eller en "directors cut".
Til top
Mentalisac Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Februar-2012
Point: 209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mentalisac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 23:14

Det skal siges at det er første gang jeg har brugt den digitale kopi..

Men i bund og grund kan du gratis hente filmen til computeren eller en android telefon..
Man henter en app, og har så filmen liggende i denne, som et film bibliotek..

Ganske smart til en tablet på farten eller ferien..
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 08:09
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

En kammerat var ud for det samme i en Blockbuster i Århus (dansk papcover, finsk inlay). Han skrev vist til Blockbuster, der har sendt sagen videre til SF.

Interessant nok er 4 disc versionen også forsvundet fra El-Gigantens hjemmeside. Jeg kan tage fejl, men jeg kunne sagtens forestille mig, at de to ting hænger sammen...
Fik han den så byttet i BB? Eller var det ren klage?

Jeg tror også, at det er derfor, at den er væk hos elgiganten.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 08:12
Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Hvad indeholder 4 disc versionen? 

I øvrigt, ved I om de ekstra antal minutter, som Scott snakkede om er inkluderet i filmen, eller om de særskilt er på en disc? Jeg havde virkelig håbet på en "extended cut" eller en "directors cut".
Den indeholder filmen på 3D, og så er der en disc med ekstramatriale, som ikke er med på den anden. Den er desværre ikke, udviddet på nogen måde. Man får det kun som ekstramatriale. Det som er på den disc, er dette her.

Deleted & Alternate Scenes
    The Furious Gods: Making Prometheus In Depth Documentary
    Audio Commentary by Director/Producer Ridley Scott
    Audio Commentary by Writer Jon Spaihts and Writer Damon Lindelof
    The Peter Weyland Files
    Weyland Corp Archives - Unprecedented Access to All Things Prometheus
    And much much more...
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 30-November-2005
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 9 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 09:10
Den finske udgaves digitale kopi virker vel kun til Nokia-telefoner?
Til top
jackyl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-November-2006
Point: 192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jackyl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 14:19
Købte den i Elgiganten Odense torsdag 4 disc version og der er indercoveret på dansk
allan

Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 14:22
Så har du været heldig. Men ok, hvis der er 3 af 5 som er på dansk. Så er chancen rimelig stor.
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu