|
Advarsel: Prometheus på 3D. |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Så er den digitale kopi til iTunes kommet ![]() ![]() Der er både filmen på 1,91 GB + noget iTunes Extras på 1,62 GB
Redigeret af Brixen - 05-Oktober-2012 kl. 14:40 |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
||
Og den virker bare ikke hos mig. I iTunes siger den: Din session fik timeout. Prøv igen. Det har jeg så gjort 5 gange, så nu kan den rende mig, noget så grusomt.
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
||
Og jeg skulle bare blive pissed nok på den, så lykkedes det endelig.
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
BowieCool ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Januar-2007 Status: Offline Point: 1134 |
||
Var det ikke meningen, at der skulle komme én længere version af filmen ? Havde Ridley Scott ikke lovet det ?
|
|||
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310 |
|||
![]() |
|||
||
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1695 |
||
Såvidt jeg har forstået det får han tilsendt det korrekte cover. Om det er fra BB eller direkte fra SF og hvor lang tid det måtte tage aner jeg ikke.
De skal da have mulighed for at sælge filmen til dig igen... ![]() |
|||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|||
![]() |
|||
Morten812 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Status: Offline Point: 43 |
||
Sikkert - men først når alle har købt filmen engang, så kommer den som 'directors cut' ... Sådan plejer det da at være..
|
|||
Panasonic TX-P50V20
DALI IKON 8,SUB,VOKAL 2,ON WAll ( 7:1 ) Denon AVC-A1HDA Upgrade Denon DVD2500BT Cambridge 650DB Denon DVD-2900 Pionerr CLD-D925 |
|||
![]() |
|||
pjonassen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 154 |
||
Jeg har i dag fået svar fra SF angående coveret:
Hvis du fortsat er i dialog med andre der har fået et forkert cover, vil du så ikke være sød og meddele dem, at vi meget gerne tilsender det korrekte cover, vi har bare brug for deres adresse. Rigtig god dag, De bedste hilsner/Best regards Tina Schouboe Berg Marketing Manager 20th Century Fox & MGM – – – – – – – – – – – – – – – – SF Film A/S Halfdansgade 10 2300 København S Danmark |
|||
LG 60PM970T
Marantz av8022a + mm7055 Marantz 7007 Focal Sib XL |
|||
![]() |
|||
||
Det var da positivt, og god service. ![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
M.K.A ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2006 Status: Offline Point: 237 |
||
Læste denne kommentar inde på Amazon:
"Finally as my title suggests, watch the movie whilst synced to the app. This allows the disc to play the "deleted scenes" at the correct times in the movie. How it works i havent got a clue but its a nice touch." Nogen der kender noget til dette? Samtidig bliver jeg bedt om at logge ind på den Amerikanske itunes store når jeg prøver at hente app'en på itunes, ved ikke om jeg har fat i den forkerte version.
|
|||
M.V.H M.K.A
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |