|
Afhentet: CD'er og DVD'er gives væk |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
bas ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 353 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Juli-2021 kl. 16:41 |
Hej
Er der mon fortsat nogen der vil have brugte CD'er og DVD'er, eller skal de bare kasseres på en genbrugsplads? Jeg regner ikke med at kunne få noget for det, men jeg vil gerne af med dem. Jeg bor i Tilst ved Aarhus. På forhånd tak. Redigeret af bas - 16-Juli-2021 kl. 10:25 |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6382 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan du tage billeder eller lave en liste over det bedste?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
JohnConnor ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2015 Status: Offline Point: 1044 |
Jeg tager gerne cd’er med hjem næste gang jeg rammer Århus. Giver gerne en vin eller lidt øl som tak. Er nok i Århus om små 14 dage?
|
|
![]() |
|
bas ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 353 |
Jeg kan måske prøve at tage et billede af det.
Jeg tror jeg er hjemme om ca. 14 dage.
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5212 |
Jeg kan hente i morgen. Hvilken genre og stand er CD’er i?
|
|
![]() |
|
Det er blandet primært pop og rock.
De er i fin stand.
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5212 |
Ok, hvor mange CD’er?
|
|
![]() |
|
1000 tak til bas for en fin samling CD’er, de er alle, pånær et par stykker, nogle jeg ikke selv havde ![]() Og jeg så også DVD samlingen, som bl.a. indeholder flere unikke stand-up shows.
|
|
![]() |
|
Velbekomme, Munch. :-)
Jeg har lagt nogle billeder op af DVD'erne: |
|
![]() |
|
hafn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2011 Sted: ÅRHUS Status: Offline Point: 236 |
Hej Bas
Jeg vil gerne hente dine DVD'er :) |
|
![]() |
|
DVD'erne er nu også blevet afhentet.
Skal jeg skrive Løst eller lign. i begyndelsen af emnet?
|
|
![]() |
|
Frank13 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1175 |
Du kan tilføre "afhentet" i overskriften... Frank
|
|
Lyngdorf MP60 2.1-B&W 802D-Soundimpress ICE1200-HY252-PU400-ICE50-Tangent powera2-Fosi Audio ZA3-MK S S150mk3-JBL Ti10K-B&W Fpm4-B&W M1-Epson TW7100-Panasonic dmp-ub900-Apple tv4K-Dayton Ultimax 15-22
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |