|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
janse ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() Sendt: 04-September-2008 kl. 16:08 |
Hej her inde. jeg har været ved at afprøve ubuntu på min pc, men nu vil jeg gerne have det fjernet igen. ubuntu ligger på samme hdd. som vista bare i en anden paration. når jeg starter op så kommer der en boot meny frem hvor jeg kan vælge om jeg skal starte med ubuntu eller vista hvordan får jeg de ting væk. min pc´er en acer aspire 7520 hvis det er til hjælp. |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Efter "fjerne ubuntu" på Google fandt jeg følgende som første hit: |
|
![]() |
|
janse ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
Hej tak for dit svar. Den side har jeg været inde og kikke på, problemet er hvis jeg fjerner den partition med ubuntu så kan jeg ikke boote op på vista bag efter. ang. at lave mbr. om så har jeg ikke nogen cd med vista da det hele ligger på hdd. vil det gi det samme hvis jeg formateret komputeren ved hjælp af recovery programmet som er på hdd.
|
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Fisk.. har kun udført det med den originale skive i hånden. Typisk Acer.. Via denne skive http://www.hiren.info/pages/bootcd burde du kunne boote op og skrive en ny MBR - jeg kender ikke umiddelbart til andre metoder og har heller ikke erfaring med Hirens andet end den kan alt :P |
|
![]() |
|
![]() |
hej martin tak for dit link det hjalp nu slap jeg af med ubuntu |
|
![]() |
|
![]() |
Hej! Det lyder godt og tak for tilbagemeldingen :-) |
|
![]() |
|
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
![]() |
Kan man ikke ligge den sidste version ind på sin PS3 , den hedder Ubuntu 8.10 , for den ser sku godt nok fedt ud.......
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |