recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - afkodning af kiss dp-1000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketafkodning af kiss dp-1000

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
musse Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: afkodning af kiss dp-1000
    Sendt: 02-Juni-2007 kl. 01:56
Hej

Håber der er nogen der kan hjælpe mig.... Jeg prøvede at afkode min kiss dp-1000, ved at trykke på open - clear 2 7 6, hvorefter der kom et billed frem med landekode og region--- Der må jeg altså have kommet til at trykke noget forkert, for nu er den gået helt i sort.

Tror desværre jeg bare skulle have trykket på enter, men det gjorde jeg jo ikke.

Er der nogen der kan fortælle hvordan jeg får stillet den tilbage til fabriksstandard, og evt hvordan jeg efterfølgende får den kodefri??

Mvh Musse
Til top
kreissl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Point: 211
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2007 kl. 07:40
Jeg har en kiss-1500 afspiller, og min erfaring med produktet er, at hvis du vil undgå bøvl med apparatet, så lad være med at bruge det ...
Deres kundeservice er til gengæld i orden. Jeg havde et tilsvarende problem med min (at den ikke ville starte ordentligt op), jeg havde 2 mdr tilbage af 2 års reklamationsretten, og de byttede den til en ny uden noget bøvl overhovedet.
Prøv at kontakte dem, du har købt den igennem.

Til top
musse Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2007 kl. 17:30
Oprindeligt skrevet af kreissl kreissl skrev:

Jeg har en kiss-1500 afspiller, og min erfaring med produktet er, at hvis du vil undgå bøvl med apparatet, så lad være med at bruge det ...Deres kundeservice er til gengæld i orden. Jeg havde et tilsvarende problem med min (at den ikke ville starte ordentligt op), jeg havde 2 mdr tilbage af 2 års reklamationsretten, og de byttede den til en ny uden noget bøvl overhovedet. Prøv at kontakte dem, du har købt den igennem.

Tak for dit svar Men det hjælper desværre ikke mig, da den er over 2 år gammel og købt i et stormagasin.    Jeg må bare håbe, at nogen vender tilbage, hvis de ved hvordan man stiller den tilbage til fabriksstandard.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu