|
Afløser for min Gyration Media fjernbetjening |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
flemschu ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Juli-2013 kl. 13:13 |
, som desværre ikke holdt til at min søn tabte den på gulvet grrrrrrrr :-)
Nå, men sådan er livet jo. Jeg søger derfor en afløser, som kan nogenlunde det samme eller mere. DVS. musefunktion + normal mediacenterfunktioner. Jeg har set en masse billige Kina-modeller og en del pointere/presentere på netten, men er lidt skeptisk. Pointerne mangler nogle knapper, vil jeg mene og Kina-modellerne bop bop Så hvis I har noget der funker (må gerne være BT eller 2,4), så skriv igår. På forhånd tak Flemming
|
|
Pioneer PDP-508XD
Marantz 6004 Gallo Adiva front, Gallo Nucleus Micro center og Surround, MPS-150 Gallo Sub. NVidia Shield TV |
|
![]() |
|
madslundt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 183 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har ikke selv prøvet den, men synes alligevel den ser lovende ud. Den har tastatur med musefunktion.
Desværre er antallet af mediafunktioner ikke prængende og har kun, så vidt jeg kan se, ændre på lyd, spol frem/tilbage og play/pause. |
|
Klient Asus EB1012 - WIndows 7 og XBMC
Mit setup (gammelt): http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=97861&title=se-mit-htpc-setup-mads |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |