|
Afløser til Boxee Box ?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cukdk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Juli-2016 kl. 09:16 |
Hey
Jeg skal have fundet en afløser til min gamle Boxee Box media afspiller Krav. 1 .Skal kunne tage alle formater 2. Skal kunne suge filer fra Windows miljø tråd/trådløs 3. Lille og handi, skal gemmes bag tvet 4. Fjernbetjening eller skal kunne styres fra telefon. Kom frisk, hvad bruger i ? Hvad kan anbefales ? |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Online Point: 4059 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
til de ting du siger. så er nvidia shield et rigtigt godt bud, med kodi/spmc men jeg kører plex server til mine film plex app, til shield'en det funker bare
|
|
![]() |
|
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
Har selv en rasperry pi 2 med rasplex installeret. Og så en unraid server med plex server på.
Men hvis du alligevel har en computer og stå tændt med dine medie filer på kan du bare installere plex server på den. Vi gik selv her i hjemmet fra boxee box til rasplex. Det smarte er også at til at styre den bruger du bare tv'ets egen fjernbetjening. |
|
![]() |
|
cukdk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
Tak for indput, dem vil jeg kigge nærmere på.
|
|
![]() |
|
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
Mener ikke at plex understøtter Iso filer. Men ellers er Plex et godt bud, hvis du gider konvetere ISO om til MKV.
Plex kører jo på chromecast, apple TV 4 og pc m.m. Så her er mulighederne mange. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |