recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - afløser til min wd tv live (1.gen)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

afløser til min wd tv live (1.gen)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2047
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: afløser til min wd tv live (1.gen)
    Sendt: 31-August-2012 kl. 13:05
Vil gerne prøve noget nyt..
Købte min første og eneste streamer helt tilbage da denne fantastiske boks kom på gaden som den første streamer nogensinde mener jeg det var. Det har jeg haft meget glæde af siden.

men nu ville jeg gerne prøve Netflix US og det kan min gamle wd tv live ikke klare.

Mit umiddelbare bud på en afløser er APTV3. Synes jo generelt apple er fedt :)

Men er i tvivl om jeg bliver skuffet og at det kræver for meget at converte alle mine mkvér om til aple formatet.

Hvad kunne min nye boks ellers være? 

Til top
dynrambo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Januar-2010
Status: Offline
Point: 115
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dynrambo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2012 kl. 13:35
Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:

Vil gerne prøve noget nyt..
Købte min første og eneste streamer helt tilbage da denne fantastiske boks kom på gaden som den første streamer nogensinde mener jeg det var. Det har jeg haft meget glæde af siden.

men nu ville jeg gerne prøve Netflix US og det kan min gamle wd tv live ikke klare.

Mit umiddelbare bud på en afløser er APTV3. Synes jo generelt apple er fedt :)

Men er i tvivl om jeg bliver skuffet og at det kræver for meget at converte alle mine mkvér om til aple formatet.

Hvad kunne min nye boks ellers være? 

Jeg står med samme overvejelser, og er kommet til den konklusion (efter at have læst utallige indlæg) at Boxee Box er den rette løsning.
Den kan afspille alle formater, understøtter Airplay samt diverse streaming-tjenester. Endelig kan den konfigureres til at afspille indhold fra bl.a. DR NU.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu