|
afløser til min wd tv live (1.gen) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-August-2012 kl. 13:05 |
Vil gerne prøve noget nyt..
Købte min første og eneste streamer helt tilbage da denne fantastiske boks kom på gaden som den første streamer nogensinde mener jeg det var. Det har jeg haft meget glæde af siden. men nu ville jeg gerne prøve Netflix US og det kan min gamle wd tv live ikke klare. Mit umiddelbare bud på en afløser er APTV3. Synes jo generelt apple er fedt :) Men er i tvivl om jeg bliver skuffet og at det kræver for meget at converte alle mine mkvér om til aple formatet. Hvad kunne min nye boks ellers være? |
|
![]() |
|
dynrambo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2010 Status: Offline Point: 115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg står med samme overvejelser, og er kommet til den konklusion (efter at have læst utallige indlæg) at Boxee Box er den rette løsning. Den kan afspille alle formater, understøtter Airplay samt diverse streaming-tjenester. Endelig kan den konfigureres til at afspille indhold fra bl.a. DR NU.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |