|
Afløser til plasma |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4654 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Du skal gå efter et OLED TV.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
![]() |
||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4654 |
|
2000-serien har et modificeret OLED-panel med højere lysstyrke (generelt samt i højlys til HDR). Du kan se forskellene på dem her: https://www.flatpanels.dk/artikel.php?subaction=showfull&id=1584606900 PS: 2021-modellerne fra Panasonic såvel som andre producenter præsenteres i denne uge og næste. Det betyder, at priserne på 2020-modellerne rammer bunden i de kommende uger/måneder.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
![]() |
||
Gerken ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 36 |
|
Tak, så kan det da godt være at jeg lige skal trække købet et par uger.
|
||
![]() |
||
runekc ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-April-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 205 |
|
har selv lige udskiftet mit Pioneer KRP-500 med et LG CX OLED og er positiv overrasket, så en anbefaling af LG OLED herfra.
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12359 |
|
Det er sgu ikke så svært ![]() |
||
![]() |
||
KennethJensen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 34 |
|
Enig med alle de andre. Bemærk at forskellen mellem de gode oled tv ikke er STORE. Af samme grund valgte jeg LG GX for designet, i stedet for Panasonic HZ1000 som nok ville være blevet mit alternativ. For mig gør det en forskel at det sidder klistret op af væggen, og kun er 2cm tykt, men for andre vil det være den ultimative billedkvalitet der er det vigtigste, og så vælger man Pana (som mine sidste 3 TV har været).
Jeg skiftede for øvrigt selv fra et 12 år gammelt Plasma, og jeg har ikke savnet noget - heller ikke blæseren
![]() |
||
![]() |
||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1129 |
|
OLED vil TÆVE dit plasma! Bare vent og se :-) Sony (og sikkert også Pana) er et mulehår foran LG men koster lidt mere. Men nej forskellene er ikke store.
|
||
![]() |
||
Gerken ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 36 |
|
Det vil jeg da se frem til :) Selvom jeg fornemmer jeg har trådt i en blanding af en hvepserede og en religions krig, ved at være glad for plasma :)
|
||
![]() |
||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
|
Jeg er også gået fra plasma til oled.
Det bløde plasmabillede får man ikke mere, men oled har så nogle andre kvaliteter i stedet for, og oled er bedste (faktisk eneste) alternativ. Mit plasma gik i stykker, ellers havde jeg det sikkert endnu. Jeg er godt tilfreds med oled.
|
||
mvh Christian
|
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4995 |
|
Jo det er faktisk det jeg slår et slag for, at med Panasonics seneste to årgange top TV GZ2000 og HZ2000 får man et blødere plasmalignende billede.
|
||
![]() |
||
LofterPalle ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2020 Status: Offline Point: 399 |
|
Hvor længe holdte det plasma? Har selv et der er på 8. år. Hvor lang levetid kan man regne der er på plasma tv?
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19629 |
|
Nogle plasma holder længe.
Jeg har et Pioneer 5090, det kom på markedet i 2008. Klaus
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |