|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
majoren ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Oktober-2006 Status: Offline Point: 42 |
![]() Sendt: 17-Marts-2011 kl. 18:33 |
Hej Jeg er på udkig efter et nyt tv der skal afløse Sony D3000 - dvs have de samme gode skærmbilleder mm.
Anbefalinger?
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
der er et stort udvalg
plasma lcd/led
men vil næsten påstår lige meget hvad du vælger så får du helt klart en langt bedre skærm har selv haft den sony og må nok indrømme billedet er alså ikke noget og håbe hurra for |
|
![]() |
|
majoren ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Oktober-2006 Status: Offline Point: 42 |
![]() |
ja udvalget er stort, for stort - jeg holder mig til LCD skærm.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Du skal kigge på en Sony EX500
![]() Og så ringe er den nu heller ikke, den D3000
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har lånt en Sony ex710 32 tommer må indrømme at det billede der er på den skærm er så dårligt at der kun er en vej og det er tilbage til forhandleren.
Er der slet ingen andre anbefalinger?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
![]() |
Prisleje og størrelse og hvorfor ikke plasma? Klaus |
|
![]() |
|
![]() |
32-40 tommer max 10 kg
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
![]() |
10kg - er det på grund af vægbeslaget? Klaus |
|
![]() |
|
![]() |
jeg mener max 10000 kr.
![]() |
|
![]() |
|
lene123 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Marts-2011 Sted: ch, denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Er du villig til at gå ud af Sony eller ønsker du bare en udskiftning i sony virksomheden. Hvis du ønsker udskiftning, så kan du gå til Samsung, du kan få kvalitets skærmbillede til en lille pris.
|
|
![]() |
|
lene123 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Marts-2011 Sted: ch, denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Er du villig til at gå ud af Sony eller ønsker du bare en udskiftning i sony virksomheden. Hvis du ønsker udskiftning, så kan du gå til Samsung, du kan få kvalitets skærmbillede til en lille pris.
Lars Peter |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |