recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Afmelde Disqus!!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Afmelde Disqus!!!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Afmelde Disqus!!!
    Sendt: 08-September-2012 kl. 11:22
Fik en mail fra dem efter jeg kommenterede en nyhed. Klikkede på mailen fordi jeg regnede med at kunne fortælle dem jeg IKKE er interesseret i notificationer fra dem.

Men det virkede lige OMVENDT. Nu er jeg tvangsindlagt til at modtage det.

Hvordan kommer jeg ud af det igen?

Redigeret af Kampus - 08-September-2012 kl. 11:22
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2012 kl. 11:42
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Fik en mail fra dem efter jeg kommenterede en nyhed. Klikkede på mailen fordi jeg regnede med at kunne fortælle dem jeg IKKE er interesseret i notificationer fra dem.

Men det virkede lige OMVENDT. Nu er jeg tvangsindlagt til at modtage det.

Hvordan kommer jeg ud af det igen?
Nu aner jeg intet om hvad det er for et firma, men jeg har selv ofte været ude for, at nå jeg IKKE har sat et flueben ved ønske om nyhedsbreve, så får man dem alligevelDead

Jeg har så et par gange skrevet til firmaerne, at hvis jeg modtager så meget som et nyhedsbrev mere, så ender sagen hos forbrugerombudsmanden (Spam) - det plejer at hjælpeLOL 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2012 kl. 11:46
Jeg var lige hurtig nok til at klikke på mailen. For det står forneden at hvis man aktiverer den, har man automatisk sagt ja til at modtage al deres skrammel.

Men jeg håber da Lars kan fortælle mig hvordan jeg slipper ud af det igen.
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2012 kl. 11:46
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Nu aner jeg intet om hvad det er for et firma, men jeg har selv ofte været ude for, at nå jeg IKKE har sat et flueben ved ønske om nyhedsbreve, så får man dem alligevelDead

Jeg har så et par gange skrevet til firmaerne, at hvis jeg modtager så meget som et nyhedsbrev mere, så ender sagen hos forbrugerombudsmanden (Spam) - det plejer at hjælpeLOL 

Det er vores kommentar-system.

Til Kampus: Hvis du ikke har oprettet dig som bruger, og sat flueben i email-underretning for det hele, så er det nok bare det ene emne du har fået bedt om underretning for. I så fald kommer der kun mails hvis nogen svarer på din kommentar.

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2012 kl. 12:04
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jeg var lige hurtig nok til at klikke på mailen. For det står forneden at hvis man aktiverer den, har man automatisk sagt ja til at modtage al deres skrammel.

Men jeg håber da Lars kan fortælle mig hvordan jeg slipper ud af det igen.

Ved ikke lige hvad der er for en mail du har svaret på og hvad du har fået tilmeldt, men der er sikkert en "afmeld funktion" i bunden af den næste mail.

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2012 kl. 13:06
Det var denne mail, hvor jeg var så dum at klikke på linket. Og det skulle jeg aldrig ha' gjortLOL

Hi kampus,

You've just posted a comment on "IFA 2012: Flade højttalere uden flad lyd" and have selected to receive email notifications whenever new comments are posted. Please click the following link to confirm that you would like to receive these notifications:
>>LINK<<
Thanks,
recordere.dk

------
To UNSUBSCRIBE: Just ignore this email and you won't receive any notifications at all.

and have selected to receive email notifications whenever new comments are posted Og det tyder på at der kun kommer notification hvis der svares på det ene indlæg. Jeg har IKKE sat flueben i noget som helst da jeg lavede mit indlæg Confused 

Redigeret af Kampus - 08-September-2012 kl. 13:41
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu