|
Afmelde Disqus!!! |
Besvar |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-September-2012 kl. 11:22 |
Fik en mail fra dem efter jeg kommenterede en nyhed. Klikkede på mailen fordi jeg regnede med at kunne fortælle dem jeg IKKE er interesseret i notificationer fra dem.
Men det virkede lige OMVENDT. Nu er jeg tvangsindlagt til at modtage det.
Hvordan kommer jeg ud af det igen? Redigeret af Kampus - 08-September-2012 kl. 11:22 |
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har så et par gange skrevet til firmaerne, at hvis jeg modtager så meget som et nyhedsbrev mere, så ender sagen hos forbrugerombudsmanden (Spam) - det plejer at hjælpe
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg var lige hurtig nok til at klikke på mailen. For det står forneden at hvis man aktiverer den, har man automatisk sagt ja til at modtage al deres skrammel.
Men jeg håber da Lars kan fortælle mig hvordan jeg slipper ud af det igen.
|
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er vores kommentar-system. Til Kampus: Hvis du ikke har oprettet dig som bruger, og sat flueben i email-underretning for det hele, så er det nok bare det ene emne du har fået bedt om underretning for. I så fald kommer der kun mails hvis nogen svarer på din kommentar. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ved ikke lige hvad der er for en mail du har svaret på og hvad du har fået tilmeldt, men der er sikkert en "afmeld funktion" i bunden af den næste mail. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Det var denne mail, hvor jeg var så dum at klikke på linket. Og det skulle jeg aldrig ha' gjort
Hi kampus, and have selected to receive email notifications whenever new comments are posted Og det tyder på at der kun kommer notification hvis der svares på det ene indlæg. Jeg har IKKE sat flueben i noget som helst da jeg lavede mit indlæg Redigeret af Kampus - 08-September-2012 kl. 13:41 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |