recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Afmontering af fod på et Philips tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Afmontering af fod på et Philips tv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
susb Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Juni-2016
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér susb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Afmontering af fod på et Philips tv
    Sendt: 04-Juni-2016 kl. 16:21
Jeg har et Philips PFL4606H/12 tv, som jeg gerne vil afmontere foden på, da det skal op at hænge på væggen. Hvordan gør man det? Da jeg i sin tid monterede foden, lod jeg bare tv'et glide ned i foden..... mener at huske, at det gav et klik og så sad den der. Har kigget fra alle vinkler efter en låsemekanisme, som angiveligt er der, men ikke til at finde...... Manualen kunne sikkert give mig et hintWink men den er bortkommet.

Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2016 kl. 16:35
manualen? (de findes også online!) mit umiddelbare bud er at der er en "modhage" som du skal trykke på for at den slipper. - måske endda en skrue eller to
Til top
susb Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér susb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2016 kl. 16:50
Tak for svar claus_jac.
Jeg har allerede fundet manualen på nettet og desværre siger den ikke nogen om afmontering af foden.... kun et afsnit om retningslinjer i forhold til vægophæng .
På selve tv'et lige over hvor foden går op i tv'et sidder der fem skruer.... jeg har ikke rørt de skruer, da jeg satte det på foden - men kan det alligevel være dem der skal løsnes/skrues ud?
Til top
susb Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér susb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2016 kl. 17:01
Tak for hjælpen.... 
Du kom med et hint ved at nævne en skrue eller to.
Det var de fem skruer der skulle løsnes Smile
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu