recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Afsløring af Waoo's TV-pakker til boligforeninger!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Afsløring af Waoo's TV-pakker til boligforeninger!

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
dvidebaek Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dvidebaek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Afsløring af Waoo's TV-pakker til boligforeninger!
    Sendt: 04-Juli-2012 kl. 13:31
hej alle sammen!

Som jeg skrev for godt en måned siden, så blev jeg valgt til afdelingsbestyrelsen i min boligforening. Et af målene har bl.a. været at få fibernet til alle beboerne. Vi er nu nået så langt i forhandlingerne med Waoo, at jeg synes det er på tide at afsløre hvilken TV-pakkestruktur Waoo gør brug af i forbindelse med boligforeninger. Som jeg også skrev i min anden tråd "til møde med Waoo" så ser deres TV-pakkestruktur for boligforeninger markant anderledes ud end den de tilbyder til privat-personer. Waoo har valgt at dele deres pakker op i det de kalder for grund-, underholdnings- og stor underholdningspakke. Hen over de næste par uger vil jeg afsløre de forskellige pakker. i dag starter vi med den som de kalder for stor underholdningspakke, som nok bedst kan betegnes som værende en fuldpakke. Denne pakke er en komplet pakke med alle de kanaler som Waoo tilbyder.

Jeg kan og vil ikke diskutere pris, da vi stadig forhandler med Waoo omkring dette!

Men sådan ser "Stor underholdningspakke" fra Waoo ud som udmiddelbart kun bliver tilbudt foreninger og ikke private kunder! Det skal siges at det er NRGI som er distributøreren i mit område.

Enjoy!!!!
 

Til top
Ole Pihl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole Pihl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2012 kl. 22:13
Den samme pakke burde de tilbyde deres alm. fibernet kunder .
Mon ikke der efterhånden vil komme et krav fra fiberkunderne  , om samme kanalpakker til alle kunder .
Det er ikke rimeligt , at bare fordi man bor i firekantede kasser stablet ovenpå hinanden , så får man et bedre tilbud end hvis man har græsplæne .
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2012 kl. 22:21
Oprindeligt skrevet af Ole Pihl Ole Pihl skrev:

Det er ikke rimeligt , at bare fordi man bor i firekantede kasser stablet ovenpå hinanden , så får man et bedre tilbud end hvis man har græsplæne .


Det er da meget rimeligt, at man kan forhandle sig til en bedre pris hvis man aftager en større mængde af en given vare.
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2012 kl. 00:31
Det passer jo meget godt, Yousee har jo også forskellige priser, alt efter hvor gode foreningerne har været til at forhandle hjem.

Kan huske da vi fik lagt fiber ind i 2009 et andet sted vi boede, der fik vi også tilbudt en pakke lingende den der, som der blev stemt ned i beboerbestyrelsen desværre. Da priserne var virkelige formidable, tror det Canal+ pakken vi blev tilbudt oven i for 39kr om måneden fast pris vel og mærke og ikke som et intro tilbud i et halvt år.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
janbau Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janbau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2012 kl. 02:15
Oprindeligt skrevet af Ole Pihl Ole Pihl skrev:

Den samme pakke burde de tilbyde deres alm. fibernet kunder .
Mon ikke der efterhånden vil komme et krav fra fiberkunderne  , om samme kanalpakker til alle kunder .
Det er ikke rimeligt , at bare fordi man bor i firekantede kasser stablet ovenpå hinanden , så får man et bedre tilbud end hvis man har græsplæne .
 
HØRT HØRT nu har jeg været trofast kunde siden Prifiber dagene og HAR FÅET LOVET TV 3 TV3 + SNART VILLE KOMME . Ok men kan da få Viasat men ikke på rimelige vilkår .
Og da Waoo kom til blev der sagt at nu kommer det snart ?? . Som jeg forstår er det faktisk blevet sværere at få tv 3 kanalerene da de ikke kan mixes med Waoo .
Og nu skal DER gøres forskel på Waoo kunder FØJ .
 SÅ hvis der ikke snart sker noget positivt af hensyn til Tv 3 kanaler overvejer jeg kraftigt at gå over til Stofa .
 
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Marantz 6010 Av 9,2 Atmos
Cambridge Azur 651 W Effekt
Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer
Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup
Aktiv Sub
4 K Blu-ray
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2012 kl. 03:23
Lidt træls med det sædvanlige ynk fra bolig "ejere" (læs boliglånere), som selvom de har fine og flotte fradag alligevel piver over den her slags ting ! 
 
Selvfølgelig er det rimeligt og ret så logisk, at antenneforeninger qua deres mange flere abonnenter, får et bedre tilbud end en enkelt hustand. Men nok svært at forstå for de småegoistiske ligusterhæk kunder.
Sorry for det lidt hårde ordvalg, men den slags input om rimelighed, er godt nok en være gang vrøvl ! 
 
Så burde det det sådan set også være rimeligt, at lejeboligfolk kan trække noget af huslejen fra, eller hür ??
 
Nå men så'n er der så meget - livets pølse er stadig speget. Wink


Redigeret af Roland - 05-Juli-2012 kl. 03:26
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2012 kl. 07:40
[QUOTE=Roland] Lidt træls med det sædvanlige ynk fra bolig "ejere" (læs boliglånere), som selvom de har fine og flotte fradag alligevel piver over den her slags ting ! 
 
Selvfølgelig er det rimeligt og ret så logisk, at antenneforeninger qua deres mange flere abonnenter, får et bedre tilbud end en enkelt hustand. Men nok svært at forstå for de småegoistiske ligusterhæk kunder.
Sorry for det lidt hårde ordvalg, men den slags input om rimelighed, er godt nok en være gang vrøvl ! 
 
Så burde det det sådan set også være rimeligt, at lejeboligfolk kan trække noget af huslejen fra, eller hür ??
 
Hvorfor vil du trække noget af huslejen fra i skat? En boligejer betaler ikke husleje, men derimod "lejeværdi af egen bolig" ( i dag kaldet ejendomsværdiskat ). En boligejer bliver derfor beskattet, af den "indtægt" han har, ved ikke at betale husleje.   
Vi kan så diskutere om den beskatning er høj nok.


Redigeret af JeTex - 05-Juli-2012 kl. 08:14
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
goof78 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér goof78 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2012 kl. 09:53
Oprindeligt skrevet af Raum Raum skrev:

Oprindeligt skrevet af goof78 goof78 skrev:

 
(For at blive i din egen retorik:)
Kontanthjælpsmodtagere og lign. fattigrøve(læs boliglejere) kan godt trække noget af huslejen fra, det hedder boligstøtte.


Tak for kaffe - så kom det fine sprog frem......
Hvor meget skal man tjene før man ikke er fattigrøv?

Jeg er vidende om at der i min boligforening bor folk der tjener mindst 800.000 om året - de har bare valgt at leje deres bolig og så købe sommerhus, bil, motorcykel, fladskærme osv osv.

Der er maaaaaaange ligusterhække der er med i antenneforeninger - har selv været det tidligere i ølstykke.

SÅ stop lige generaliseringer - især dem med det grimme sprog - tak.....

Er du ikke sød lige at læse hvad jeg svarede på?
For det var udelukkende modsvar til Rolands generaliseringer, for det er da heller ikke alle boligejere der får rentefradrag, ligeså vel som det ikke er alle lejere der får boligstøtte.
Til top
Raum Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2011
Sted: Hovedstaden
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Raum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2012 kl. 09:57
Oprindeligt skrevet af goof78 goof78 skrev:

Oprindeligt skrevet af Raum Raum skrev:

Oprindeligt skrevet af goof78 goof78 skrev:

 
(For at blive i din egen retorik:)
Kontanthjælpsmodtagere og lign. fattigrøve(læs boliglejere) kan godt trække noget af huslejen fra, det hedder boligstøtte.


Tak for kaffe - så kom det fine sprog frem......
Hvor meget skal man tjene før man ikke er fattigrøv?

Jeg er vidende om at der i min boligforening bor folk der tjener mindst 800.000 om året - de har bare valgt at leje deres bolig og så købe sommerhus, bil, motorcykel, fladskærme osv osv.

Der er maaaaaaange ligusterhække der er med i antenneforeninger - har selv været det tidligere i ølstykke.

SÅ stop lige generaliseringer - især dem med det grimme sprog - tak.....

Er du ikke sød lige at læse hvad jeg svarede på?
For det var udelukkende modsvar til Rolands generaliseringer, for det er da heller ikke alle boligejere der får rentefradrag, ligeså vel som det ikke er alle lejere der får boligstøtte.


Udover du generaliserer bruger du et sprog som rammer ret mange på en fordømmende måde.....
Vil du ikke svare på mine spørgsmål - kunne da være spændende at høre om din målestok for fattigrøve?
Til top
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Andst, Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ozzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2012 kl. 10:23
Ja det kunne måske tænkes at Viasat har forlangt at den aftale de har lavet med Waoo kun må sælges med exklusive aftaler med boligforeninger. Og derved må Waoo ikke sælge dette produkt til alm privat kunder.

Det er blot en tanke. Men kan jo være at det kommer engang :)
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
Til top
Markedsanalytikeren Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Juli-2012
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Markedsanalytikeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2012 kl. 10:29
Hej dvidebaek
 
De nye forenings-produkter fra Waoo er også til tilgængelige på Waoos hjemmeside:
 
 
Beklager jeg afslørede din afsløring. Jeg kender også de tv-priser, som Waoo tilbyder foreningerne. Så selvom i ligger i forhandlinger, så bliver jeg Grundpakkepris 79 kr./md., hvilket er meget billigt.
 
Hvad der er mere spændende det er de bredbånds-priser, som NRGi har tænkt sig at tilbyde din forening.
 
Og nej jeg er ikke ansat hos Waoo :)


Redigeret af Markedsanalytikeren - 05-Juli-2012 kl. 10:30
Til top
dvidebaek Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dvidebaek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2012 kl. 11:56
@Markedsanalytikeren: ja du har fuldstændig ret! Vi er blevet tilbudt en pris på 79kr/md for grundpakken med bl.a. TV3 og Kanal5. Hvilket må siges at være billigt i dagens Danmark. Vi har bl.a. kigget lidt på Stofa, de vil have som udgangspunkt 105kr/md for grundpakken, men der følger ikke TV3 og kanal5 med hvilket betyder de er ude af betragtning. Men ja du har fuldstændig ret det er internetprisen vil forhandler om i øjeblikket. :-) 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu