recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Afsløring af Waoo's TV-pakker til boligforeninger!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Afsløring af Waoo's TV-pakker til boligforeninger!

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2009
Status: Offline
Point: 1972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2012 kl. 13:44
Oprindeligt skrevet af dvidebaek dvidebaek skrev:

Som jeg skrev for godt en måned siden, så blev jeg valgt til afdelingsbestyrelsen i min boligforening. Et af målene har bl.a. været at få fibernet til alle beboerne.
 
Jeg har været i samme situation.
 
Forhåbentligt for jer har jeres forening også indhentet tilbud fra www.parknet.dk der er et non-profit laug bestående af mange forskellige boligforeninger. (Hvis de altså tilbyder sig i jeres område - De benytter sig af Global Connects fibernet). Da det er et non-profit laug er der derfor ikke noget der slår deres priser i længden, da de ikke skal tjene penge på os foreninger/brugere.
 
Er man smart-about it kan man f.eks. reelt få 1Gbit/s forbindelser til brugerne for 65,- kr om måneden blot man installerer 1 Gbit/s udstyr i foreningen i stedet for 100 Mbit/s LAN. (parknet opererer ikke med at sælge max forbindelser, men minumumsforbindelser. Så der er reelt intet loft på hastigheden ud over den netværket og internettet måtte have i sig selv, så man f.eks har 500 Mbit/s til en server i tyskland og 50 Mbit/s til en i marokko)
 
De har også TV-pakker. Der syntes jeg dog at prisforkellen er noget mindre til de komercielle end den er på internetdelen (hvor den jo er enorm), selv om den da stadig er der også på tv delen.
 
Vi har aldrig fortrudt den i øvrigt klippestabile løsning og non-profit strukturen i vores forening med ca 300 boliger.


Redigeret af TBC1 - 05-Juli-2012 kl. 13:55
Til top
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 335
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2012 kl. 16:26
Ser ud til at være den samme pakke som vi kunne vælge til 359,- men desværre valgte flertallet at fortsætte med yousee, ville sgu gerne have haft fiber ind.
Til top
bbond Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 408
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbond Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2012 kl. 17:24
Oprindeligt skrevet af dieseldk dieseldk skrev:

Ser ud til at være den samme pakke som vi kunne vælge til 359,- men desværre valgte flertallet at fortsætte med yousee, ville sgu gerne have haft fiber ind.

Hmm... vores boligforening valgte for et år siden fiber fra Waoo. (ca. 700 lejere)

Tro mig... der er, i dag, ikke en´ lejer som gerne vil være fri Ouch

  1. Kvaliteten på billede er, utrolig, ringe (hvorfor udnytter man ikke fordelen ved fiberforbindelse?)
  2. ingen ac3-lyd
  3. store problemer med "lip-synk"
  4. Tv-boksen "Air-Ties" skal genstartes dagligt
  5. Internet 30/30 = reelt: halv hastighed (når der ellers er forbindelse...)
  6. alt "hakker & fryser"
  7. Værst af alt... Service er en by på mars Confused 
Vi har nu brugt et år på at få løst problemerne hos Waoo... der sker intet! - har de først aftalen i hus, er der lukket for service....Wink

Bond Cool
Til top
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 335
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2012 kl. 17:37
Er total ligeglad med tv kanaler og hvordan de så sender dem.
Her i området har waoo internet et godt ry, man skal jo huske at det stadigvæk er forskellige lokale selskaber der levere rundt omkring så man kan opleve meget forskelligt alt efter hvem der levere.
Til top
zczc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zczc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2012 kl. 20:20
Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Lidt træls med det sædvanlige ynk fra bolig "ejere" (læs boliglånere), som selvom de har fine og flotte fradag alligevel piver over den her slags ting ! 
 
Selvfølgelig er det rimeligt og ret så logisk, at antenneforeninger qua deres mange flere abonnenter, får et bedre tilbud end en enkelt hustand. Men nok svært at forstå for de småegoistiske ligusterhæk kunder.
Sorry for det lidt hårde ordvalg, men den slags input om rimelighed, er godt nok en være gang vrøvl ! 
 
Så burde det det sådan set også være rimeligt, at lejeboligfolk kan trække noget af huslejen fra, eller hür ??
 
Nå men så'n er der så meget - livets pølse er stadig speget. Wink
 
Tåbeligt indlæg.
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2012 kl. 21:06
Oprindeligt skrevet af dieseldk dieseldk skrev:

Er total ligeglad med tv kanaler og hvordan de så sender dem.
Her i området har waoo internet et godt ry, man skal jo huske at det stadigvæk er forskellige lokale selskaber der levere rundt omkring så man kan opleve meget forskelligt alt efter hvem der levere.


Nemlig. Her hvor vi bor nu er der frit valg om man vil have Waoo tv eller Yousee. Verdo, som styrer Waoo her i området, har jeg kun oplevet positiv kundeservice og hurtig løsning, de to gange jeg har haft problemer. Så det er jo ulempen ved en masse selvskaber kører under samme navn, hvis servicen ikke er ens i alle selvskaber.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Andst, Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ozzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2012 kl. 05:45
bbond, har åbenbart en dårlig oplevelse med de produkter Waoo levere, og det sker desværre. Men at lige frem alle i deres boligforening vil af med Waoo lyder i mine øre lidt urealistisk.

Men hvis han kan fortælle om hvem som faktisk levere fiberen til dem så kan vi jo høre andre på samme net om de har samme problem.
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
Til top
skyking Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 01-December-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2012 kl. 14:51
Oprindeligt skrevet af zczc zczc skrev:

Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Lidt træls med det sædvanlige ynk fra bolig "ejere" (læs boliglånere), som selvom de har fine og flotte fradag alligevel piver over den her slags ting ! 
 
Selvfølgelig er det rimeligt og ret så logisk, at antenneforeninger qua deres mange flere abonnenter, får et bedre tilbud end en enkelt hustand. Men nok svært at forstå for de småegoistiske ligusterhæk kunder.
Sorry for det lidt hårde ordvalg, men den slags input om rimelighed, er godt nok en være gang vrøvl ! 
 
Så burde det det sådan set også være rimeligt, at lejeboligfolk kan trække noget af huslejen fra, eller hür ??
 
Nå men så'n er der så meget - livets pølse er stadig speget. Wink
 
Tåbeligt indlæg.
Indlægget er nok ikke så tåbeligt endda.
Så ville jeg nyde bringe visse jydske byer på banen, dengang man blokerede udbygningen af Hybridnettet, netop af hensyn til fremtidige offentlige udgifter, her taler jeg om midt - 80'erne.


Redigeret af skyking - 06-Juli-2012 kl. 14:52
En noget indforstået Joke, do not answer!
Til top
Dotman Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 194
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dotman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2012 kl. 11:28
Til jer fra Enhedslisten, så er man nødvendigvis ikke rig fordi man bor i hus!
Jeg vil kunne få en langt bedre lejlighed for det samme jeg betaler for at bo i eget hus.
Her kommer det ikke nogen og renover huset for mig, det skal jeg selv og jeg tror nu nok jeg har betalt en del til håndværkere og er med til at øge beskæftigelsen og holde gang i økonomien.

Jeg kan da heller ikke boligsikring!
Vil have flere penge og tid til mig selv, hvis jeg flytted i lejlighed, frem for at skulle bruge alle mine sparepenge og fritid på husarbejde, man når kun lige at blive færdig før man kan starte forfra i den anden ende.

Så til slut, Waoo foreningsaftaler løber mere end 6 mdr. Binding og koster opstartsudstyr som er anderledes end enkelt hustand, derfor andre fordelagtigere priser.
Bare surt når det køre dårligt at de har bundet sig op på f.eks. 5 årog aftale
Til top
Ole Pihl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole Pihl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2012 kl. 22:18
Er der noget nyt med hensyn til internet priser .
Til top
Ole Pihl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole Pihl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 21:50
Hvordan er det gået med forhandling af priserne på tv og internet .
 
Til top
Ole Pihl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole Pihl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2012 kl. 11:04

Er der nogen brugere af "Recordere" som bor i bolig / lejerforeninger , og har Waoo som tv / internet udbyder , der vil fortælle hvad man betaler om måneden for TV - Internet og Telefoni .

Det er nemlig ikke muligt at finde ud af prisen på Waoos hjemmeside .
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu