|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 39> |
Forfatter | |
JensJ ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
![]() |
MUST HAVE, MUST HAVE! en til mig tak
|
|
P55vt60y|pioneer Sc Lx87|Kef 5005.2|PS3|Supra Hdmi|WyreWizzard Spellbinder HT kabler|
|
|
![]() |
|
moweesteffen ![]() -- ![]() Branchemedlem Oprettet: 01-Februar-2008 Status: Offline Point: 731 |
![]() |
begge tilføjet =)
|
|
![]() |
|
afservice ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Skriv os mig på listen |
|
![]() |
|
zaboom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
![]() |
Jeg er også interesseret. Bliver så min første BD-udgivelse i filmsamlingen. Skal lige have investeret i noget hardware også. |
|
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
|
![]() |
|
Jesper75 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Vejen Status: Offline Point: 318 |
![]() |
Hej. Jeg vil også gerne på den liste |
|
![]() |
|
jesper christia ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Jeg er også interesseret
|
|
![]() |
|
como ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2006 Status: Offline Point: 163 |
![]() |
Er også med her.
|
|
![]() |
|
Haapanen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-August-2008 Status: Offline Point: 137 |
![]() |
Helt sikkert
|
|
![]() |
|
FNørd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 702 |
![]() |
Er interesseret
|
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Med risiko for at ødelægge noget men I skal godt nok komme med et rigtig godt tilbud for at overgår prisen på Amazon uk Og £-prisen er pænt lav pt så det svarer til ca. 335 kr. Det er nævnt til dem der ikke har behov for at betale en uhyrlig overpris for de danske tekster. |
|
![]() |
|
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() |
jamen jeg er da også meget intresseet vis prisen bliver god. :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 39> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |