|
AFSLUTTET: Rep. af iPhone 5 display (dele haves) |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Shaolin ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Valby, Danmark Status: Offline Point: 429 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bor i Valby, og ja, jeg har de rigtige skrutrækkere, har en magnetisk måtte, og sådan nogle dimser til at "brække" den op med, så at sige. Det skulle være det hele.
|
|
![]() |
|
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
en ordentlig sugekop og løsne clips rundt i kanten samtidig med du hiver op og så skal du montere delene fra det gamle display, dvs sensor i toppen og homeknap evt højttalergitter og metalskjold
|
|
![]() |
|
Shaolin ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Valby, Danmark Status: Offline Point: 429 |
Det lykkedes! Der var svedige håndflader et par gange, men jeg kom igennem det. :)
Takker for alle de gode indspark, og tilbud om hjælp! Håber ikke det er noget jeg kommer til at gøre alt for tit... :-O
|
|
![]() |
|
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
sådan, det var lidt sværere at få displayet op end man regner med ik ' :-)
|
|
![]() |
|
Jo tak! Især fordi displayet jo var revnet, så sugekoppen ikke kunne få ordentlig fat. Først da jeg satte noget tape henover skærmen, fik den fat. Men det var klart det værste. Og så at få løsnet dioderne ved Home-knappen. Resten var forholdsvis enkelt.
![]() |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Af nysgerrighed, hvad kom du af med, for sådan en skærm?
|
|
![]() |
|
Jeg endte på ca. 1.300 kr. inkl. fragt. Det var så også inklusive lidt værktøj, som skulle bruge til det. Men det kan jeg jo så bruge igen, hvis det skulle blive nødvendigt. Så selve skærmen har været omring 1.200 kr. inkl. fragt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |