recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - AFSLUTTET: Rep. af iPhone 5 display (dele haves)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AFSLUTTET: Rep. af iPhone 5 display (dele haves)

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Shaolin Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Valby, Danmark
Status: Offline
Point: 429
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Shaolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2013 kl. 18:37
Oprindeligt skrevet af tommyaxen tommyaxen skrev:

har du værktøjet til at skille den ad?

Jeg bor i Valby, og ja, jeg har de rigtige skrutrækkere, har en magnetisk måtte, og sådan nogle dimser til at "brække" den op med, så at sige. Det skulle være det hele.
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-December-2007
Point: 540
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommyaxen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2013 kl. 19:58
en ordentlig sugekop og løsne clips rundt i kanten samtidig med du hiver op og så skal du montere delene fra det gamle display, dvs sensor i toppen og homeknap evt højttalergitter og metalskjold
Til top
Shaolin Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Shaolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2013 kl. 20:53
Det lykkedes! Der var svedige håndflader et par gange, men jeg kom igennem det. :)

Takker for alle de gode indspark, og tilbud om hjælp!

Håber ikke det er noget jeg kommer til at gøre alt for tit... :-O
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-December-2007
Point: 540
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommyaxen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2013 kl. 21:29
sådan, det var lidt sværere at få displayet op end man regner med ik ' :-)
Til top
Shaolin Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Shaolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2013 kl. 21:33
Oprindeligt skrevet af tommyaxen tommyaxen skrev:

sådan, det var lidt sværere at få displayet op end man regner med ik ' :-)

Jo tak! Især fordi displayet jo var revnet, så sugekoppen ikke kunne få ordentlig fat. Først da jeg satte noget tape henover skærmen, fik den fat. Men det var klart det værste. Og så at få løsnet dioderne ved Home-knappen. Resten var forholdsvis enkelt. Thumbs Up
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2013 kl. 15:42
Af nysgerrighed, hvad kom du af med, for sådan en skærm?
Til top
Shaolin Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Shaolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2013 kl. 16:26
Jeg endte på ca. 1.300 kr. inkl. fragt. Det var så også inklusive lidt værktøj, som skulle bruge til det. Men det kan jeg jo så bruge igen, hvis det skulle blive nødvendigt. Så selve skærmen har været omring 1.200 kr. inkl. fragt.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu