|
Afspille ALT trådløst fra pc - TV ?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Scorp ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-November-2012 kl. 17:09 |
Hej Alle !
Hvilken dims skal jeg bruge for at kunne streame alt hvad jeg ser på min Windows PC til mit TV ? Altså alle film der kører via Videolan, Youtube, Facebook, proxysider osv. altså alt som min computer kan afspille. Hvis jeg sætter det sammen med et HDMI kabel - så kan TV vise det hele. Jeg vil imidlertid gerne have det streamet trådløst (wifi) Det drejer sig om at jeg fx. gerne vil se watchseries.eu og den slags på mit tv og jeg vil ikke have kabel løsningen. Jeg kan forstå at en jailbreaket Apple Tv muligvis kan gøre det - men er er andre muligheder ? Gerne billigere :-) Det skal sættes til et Panasonic DT50Y Hvad kan i anbefale ? mvh. |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2846 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Billigere end en Apple TV bliver det næppe (Om den kan alt det du efterspørger ved jeg ikke). Wifi egner sig generelt ikke til HD materiale i en lødig kvalitet (og jeg går udfra at du også skal afspille det når du siger "alt").
Mine forslag er. 1) En dedikeret HTPC 2) En af de ret mange trådløse HDMI løsninger, jeg skal med det samme sige at jeg ikke selv har prøvet dem, men har en kollega som er ret glad for sin. 3) F.eks. en boxee boks eller lignende, den har indbygget browser som understøtter flash, og vil kunne afspille filer fra et share på din PC, men i ordentlig kvalitet kræver det efter min mening kabel.
|
|
![]() |
|
Scorp ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Kasper!
Mange tak for svar - det giver mig lidt ideer. ![]() Det gør faktisk ikke så meget at den ikke kan afspille HD kvalitet - det er mere de forskellige filmformater og hjemmesider med forskellig kodning, jeg ønsker, at den skal kunne håndtere. Jeg havde selv forestillet mig noget med trådløst HDMI så det vil jeg nok kigge efter i første omgang. ER der nogen, der kan anbefale og/eller har erfaring med dette ? mvh. Per
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |