recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Afspille bluray skiver på Windows 8 PC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Afspille bluray skiver på Windows 8 PC

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 632
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Afspille bluray skiver på Windows 8 PC
    Sendt: 13-Maj-2014 kl. 12:05
Havde lidt en plan om at smide min bluray afspiller ud og bruge vores mediacenter/bærbar til afspilning af de bluray skiver jeg ikke ligger på vores NAS.

Men syntes ikke jeg kan finde andre muligheder for at afspille bluray skiverne end PowerDVD til 70 Euro. Hvilket jeg ikke gider at ofre.

Er der andre billigere og nemme muligheder?
Til top
atdjei Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Oktober-2005
Point: 272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér atdjei Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2014 kl. 12:42
Det skulle kunne lade sig gøre med VLC, prøv at søg efter Blu-ray VLC.
Til top
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2007
Point: 632
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2014 kl. 19:16
Jeg var godt klar over VLC muligheden. Havde blot læst det ikke fungerede så godt i praksis.

Kan det virkelig passe der ikke er flere alternativer?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu