|
Afspille bluray skiver på Windows 8 PC |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Maj-2014 kl. 12:05 |
Havde lidt en plan om at smide min bluray afspiller ud og bruge vores mediacenter/bærbar til afspilning af de bluray skiver jeg ikke ligger på vores NAS.
Men syntes ikke jeg kan finde andre muligheder for at afspille bluray skiverne end PowerDVD til 70 Euro. Hvilket jeg ikke gider at ofre. Er der andre billigere og nemme muligheder?
|
|
![]() |
|
atdjei ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det skulle kunne lade sig gøre med VLC, prøv at søg efter Blu-ray VLC.
|
|
![]() |
|
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg var godt klar over VLC muligheden. Havde blot læst det ikke fungerede så godt i praksis.
Kan det virkelig passe der ikke er flere alternativer?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |